Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Minns ni mig?

Skrivet av Emma med Micke & Jocke + Julia + bf 1/4
Hej hej!!

Det var ett tag sen jag skrev här så jag gör en ny presentation. Det har ju kommit en del nya också.

jag heter Emma och är 22 år. Har enäggstvillingarna Mikael och Joakim som är 3,5 år. Fick även en liten dotter vid namn Julia i januari i år.

Nu har vi ännu en (eller fler) på väg som beräknas titta ut i början av april.

Vi har små aningar om att det kan vara tvillingar igen för jag har mått så dåligt denna graviditeten, och magen syns redan (vecka 11).
Men det är kanske inte så stor sannolikhet eftersom Mikael och Joakim är enäggs men vem vet, en liten chans är det ju. :0)

Ska börja bli lite mer aktiv här igen.
Svar på tråden: Minns ni mig?

Klart...

Skrivet av  Sara
vi minns dig!! Kul att du hittat tillbaka hit! Jag har ju själv inte varit så aktiv här i perioder... Tyvärr...

Välkommen tillbaka och grattis till den lilla/e i magen!!
 

tackar *imt*

Skrivet av  Flingan med tre + bf 1/4
...
 

Japp:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Klart att vi minns dig SÅÅÅÅ länge sen är det ju inte du var här!!

Grattis till bebisen/arna, lycka till:0)))
 

Nej

Skrivet av  Flingan med tre + bf 1/4
det har du rätt i. SÅÅÅÅ länge sen var det kanske inte trots allt sen jag var här sist ;0)

Tackar för gratulationen!
 

Men OJ!!!

Skrivet av  sillen
Så kul att höra av dig Emma! Och mer baby på väg - fantastiskt!

Hur är det med er alla , M&J är rätt stolta storebröder kan jag gissa och lilla Julle troligen lika gosig som vår Pytte? Kryper och krälar, spottar och skrattar och är så gosig som bara en 8-månaders kan vara?!

Stora kramar
 

Ja visst

Skrivet av  Flingan med tre + bf 1/4
Julia är underbar, så himla härlig ålder nu. Synd bara att det ska gå så himla fort. Jag som ville ha henne som en liten bebis länge länge men hon växer som bara den och kryper omkring här hemma och tar för sig av livet :0)

Och Mikael och Joakim är så stolta över henne, trots att hon inte är lika rolig nu längre när hon är på och förstör deras tågbanor, tar deras bilar och river det dom byggt upp. Precis som det ska va med småsyskon. Haha!

Och ännu en (eller fler) på väg är det också. Känns helt underbart!

Kram på dej!
 

Härligt Emma:-))

Skrivet av  Mirka m.J o B 020828+3till+Selina 040129
Börjar själv känna suget efter en till igen men tyvärr så är det tvärt nej från gubben min:-(
Ska bli spännande att se hur många det är denna gång då *s*
 

Tackar

Skrivet av  Emma med Micke & Jocke + Julia + bf 1/4
jag som kände efter förlossningen med Julia att jag aldrig skulle föda barn igen, men man glömmer ju så fort :0)

Jag ska på ett tidigt ultraljud den 23:e september så då får vi se hur många det är.

Hoppas du kan övertala din man, nångång kanske han ger med sig.
 

Grattis!

Skrivet av  malin med melvin å isaac 0007
Å vad kul med växande mage igen!

Blir själv så avis på alla gravida! Kul med fler som vill ha fyra(eller fler!=) barn! =)

Och du Måste ju bara berätta när du fått bekräftat(via ul alltså=) om det är EN eller FLERA i magen! =)

Grattis än en gång!

kram
 

Tackar så mycket

Skrivet av   Flingan med tre + bf 1/4
och klart att jag berättar på en gång hur många det är efter ultraljudet.
 

Jomenvisst...

Skrivet av  Victoria med Axel och Emil
kommer jag ihåg dig, vad roligt att ni ska få tillökning, förstår att det är med spänning du väntar på att få reda på hur många det befinner sig i magen.

Kram
 

Ja

Skrivet av   Flingan med tre + bf 1/4
det ska bli så spännande att se hur många det är.
Kram
 

Det är klart att ..

Skrivet av  Jenni m. Anton & Kalle -01 & Jesper-98
..vi kommer ihåg dej, här skriver vi ju när vi orkar och hinner......

Grattis "Tuffing" till ännu ett syskon!!

Ni blir en riktig storfamilj och oj vad alla syskon ska ha kul....(såklart)!!

Grattis!!

/jenni
 

Tackar

Skrivet av  Emma med Micke & Jocke + Julia + bf 1/4
ja det känns helt otroligt att jag kommer vara fyrabarnsmamma vid 23-års ålder, haha men jag har alltid velat haft en stor familj så.
 

Klart vi minns!

Skrivet av  Jensita m Kajsa & Filippa och lille Theo
Vad kul och spännande med mer smått i familjen!!!! Tvillingar igen hade ju varit kul. Vi ser fram emot att få små rapporter från dig när du vet lite mer om vad som gömmer sig i magen.
 

Tackar

Skrivet av  Emma med Micke & Jocke + Julia + bf 1/4
och stort grattis till er Theo.
Såg på syskonbilderna och dom var ju helt underbara.
 

Artiklar från Familjeliv