Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Linda med tjejerna!

Skrivet av sillen
Hej,

har en svag aning om att ni har våra tvillingböcker, varje gång jag har R&T på tråden glömmer jag att fråga! Hur som helst; är det så vore det fint om de började sin vandring tillbaka, nu är det nästa par i bekantskapskretsen som står på tur!

Hoppas allt är bra med er på alla sätt, visst är det så att du jobbar och M är hemma med tjejerna? Samma arrangemang som här, maken är hemma och rullar vagn och jag roar mig på jobbet!

kram på dig
Svar på tråden: Linda med tjejerna!

Hej du!

Skrivet av  Linda med tjejer 030801
Jo jag lånade en bok av T för evigheter sedan men visste inte att det var din!! Tackar för lånet och ska se till att den kommer hem igen

Det stämmer att M är hemma och jag jobbar. Vilken omställning det är och jag har det bra mycket lugnare här..... ;-) Fast nog känns det lite konstigt på morgonen när de nyvakna och glada står i sängarna i pyjamas och bara skrattar och man själv måste åka iväg.... Fast det är väl en vanesak antar jag.
Ha det gott!
Kram
Linda

 

super!

Skrivet av  sillen
Visste du inte att den var min? Vilken luring, jag som brukar vara så duktig med att skriva namn i favvoböcker som lånas ut!

I övrigt; så skönt att du kan lämna hemmet utan tårar, här grinas det rätt friskt ett bra tag efter att jag stängt dörren :(

Det blir dock bättre för var dag som går, så vi ser ljust på situationen!

kram
 

Artiklar från Familjeliv