Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Syns de??

Skrivet av Carola med Robban&Corrinda och tre till
Mina tomtenissar i infon alltså:0)?
Jag blir tokig på vilket krångel det alltid är när jag ska byta bilder...men jag TRRRROR jag fick till det??
Svar på tråden: Syns de??

Ja visst!

Skrivet av  Amelie m Saga & Tuva 020923
Själv klarar jag inte av att fixa in foto i min info! Blir så irriterad och ger upp efter någon timmes försök :0(
 

Mina är oxå födda på Ackis

Skrivet av  ulrika
fast den 27 juni 2004. Jag gick mycket på spec. mvc pga av att de var enäggs och att 1:an mot slutet blev tillväxthämmad. Jag är supernöjd med den vård jag fick under grav. och på 96D.
 

Låg de..

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
..på neo nåt, eller var de "färdiga" och klara?
Jag jobbade ju i somras på neo men kan inte minnas att några sådana namn var där...fast å andra sidan jobbade jag typ sju pass på hela sommaren;0)

Jag skippade spec-mvc helt för mina bus mådde kanon och växte så att alla var nöjda och glada, det enda var massa ul:0)
 

Var du också

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9
på 96D! :-)
Vi var jättenöjda med dem! De vaktade tom bebisarna på natten, så att vi fick sova 6 timmar i sträck! Gissa om det var välkommet! ;-)
 

Ja, visst syns de!

Skrivet av  Lotta m Ebba & Alice
Och din femma som tomtar är lika snygga som alltid!
Och himmel så stora de har blivit! R&C är ju inga småttingar och din lilla bebis vart tog hon vägen?

Jag tycker mig se av bilden att Corrinda och en av storasystrarna ser väldigt lika ut. Sånt är kul att se tycker jag.

Jag läste längre ner på sidan om din förvandling till tuff och ball brud, med nyfixat hår och snygga stövlar mm, eller rättare sagt tuffare och ballare brud förstås. Och att du hade varit på Europe! Hade inte en aning om att de hade återförenats för en turné. Jag kommer ihåg första gången jag var på konsert med dem. Då hade de precis vunnit en tävling, kommer inte ihåg vad den hette, men det var årets nykomling nångting sånt, och de var i vår folkets park hemma i Dalarna och det var 1983!!! Länge sedan. Sedan var jag på en konsert när de hade slagit igenom också. Oh, vilken nostalgikick att gå på en sådan konsert igen!

Men det som jag tänkte berätta var att jag för några år sedan åkte till London och att jag då på planet satt bredvid Joey Tempest!!!! Han verkade väldigt trevlig. Han såg så bekymrad ut för hans donna var flygrädd och det var ganska guppigt.

Ha det så bra!!
 

Åh!!!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Jag vill åxå sitta bredvid Joey Tempest....! Jag kan låtsas vara lite flygrädd åxå så kanske han tar hand om en...:0)

Det var väl självaste Rock-SM du pratar om, för det var väl 83, om jag inte är ute och snurrar nu..
Jag var på flera konserter med dem då för hundra år sen, och det var så j-kla kul att se dem igen:0)
Nästa gång får du hänga på:0)

Och visst är Corrinda lik sina systrar, mest Patricia för där är det ofta svårt att med säkerhet se vem som är vem om man bara håller upp kort på dem, sambon har alltid fel;0) men jag har rätt bra koll på var och när korten är tagna så jag kan referera till det;0)

Ha det bra:0)
 

Japp...

Skrivet av  Sara
de syns!

Jättefina allihopa!! Vad stor Novalie har blivit!
 

Visst!

Skrivet av  Annika med Maria&Sofia 26/9
De syns så bra så! :-)
En till, så blir det jämt antal... ;-)
Roligt att se Novalie! Hon är ju steget före mina tjejer, men inte såå mycket. ;-))