Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Sara - rapport önskas!!

Skrivet av Carola m Robban&Corrinda000514, och Nova
Nu när du är en ärbar kvinna med ring på fingret så vill jag ju höra allt om bröllopet:0)

Grattis igen!
Svar på tråden: Sara - rapport önskas!!

Här kommer en...

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
rapport, om än en väldigt liten sådan- eftersom vi hade ett väldigt enkelt bröllop! :-)

Vi gifte oss i Rådhuset och det var bara närmaste familjen med. Efter vigseln tog vi en drink på en lite lyxigare bar som ligger i närheten av rådhuset, tillsammans med familjen. Senare på kvällen åt vi en jättemysig middag på tu man hand på en italiensk restaurang. Bodde på hotell vid Stureplan. Alldeles underbart härligt att få koppla av på hotell, ingen tvätt, ingen städning och bara att gå ner till ett dukat frukostbord på morgonen! Måste erkänna att det kändes lite småskumt att bo på hotell i son egen hemstad! :-)
På lördagkvällen var vi på teater. Barnen var hos mormor och morfar hela helgen.

Det var som sagt ett litet och enkelt bröllop, men precis så som vi ville ha det! Troligtvis kommer vi att ha en fest senare för våra vänner, men det blir när jag känner mig lite piggare. Jag är mycket tröttare och mycket mer illamående den här graviditeten än när jag väntade killarna...

I slutet av nästa sommar blir det stor fest i Italien däremot. Min svärmor har redan planerat allt med släkten därnere, och då kommer även min familj och mina syskon ner. Det ser jag fram emot!



 

Åhhhhhhhh!!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Det låter så charmigt och mysigt!!!!
Ett perfekt bröllop med bebis i magen ju!!

Lycka till med den nya titeln:0)
 

Artiklar från Familjeliv