Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hipp hurra för Carola !!!

Skrivet av Victoria med Axel och Emil
Som fyller år idag. Hur har du det gumman, firar du stort på nobelmiddagen i år då?! IDag känner jag mig ganska sliten,har inte hämtat mig sen i helgen så nu är det sängläggning av barn så att man själv snart får gå och sova.

Ha det så underbart

Kram Victoria
Svar på tråden: Hipp hurra för Carola !!!

Grattis!!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Grattis Carola!!

Hoppas du haft en jättebra födelsedag!

Kram!
 

Tackar:0)

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Har du ett elefant minne du? För jag minns att du minsann kom ihåg mig förra året med...och jag som nästan glömmer när sambon fyller....;0)

Tack, och tack Sara med:0)

Jag har väl inte haft världens skojigaste födesedag, fick ju tyvärr ställa in Nobelmiddagen i år igen...med stooooora placeringsproblem som följd...jag menar BÅDE jag OCH prinsessan Madeleine borta---kan det bli annat än kaos?? ;0))

MIn lilla fisrumpa Novalie är sjuk:0(
Jag skulle med sambon och hans jobb på julmiddag på Wallmans salonger i tisdags, och när jag står där med nyplattat hår,linserna nyinsatta i ögonen och mascaran och kajalen på plats, så tyckte jag att hon var väldigt stillsam i soffan där sambon placerade henne efter hennes tupplur mitt på dagen...och då satt hon och sov med blossande kinder och typ 300graders feber:0(
Vi lämnar så sällan bort ungarna, och speciellt Novalie så det kändes helt fel att lämna bort henne med feber, hon blir såååå ledsen och ynklig då...så jag stannade hemma...vad är väl en bal på slottet;0)

I två dagar har hon varit som en liten trasa, bara sovit mest hela tiden. Och jag menar verkligen "mest hela tiden"!
Igår tror jag hon stod upp på sina små ben i max tio minuter under hela dagen!
Fö låg hon i min famn/på min mage/jämte mig i soffan/i vagnen eller hos Janelle och sov...gled in och ut ur nån feberdimma...
Hua...funderade på att ta henne till läkaren idag, men då kvicknade hon till:0)

Hon har legat på dryga 40 graders feber som inte gått ner nämnvärt med alvedon,men idag är hon gnällig och orkar leka mellan varven, även 0om det är korta stunder...hon har dessutom ätit och druckit...det gjorde hon knappt på två dygn...

Jaja, jag är van...förra året låg min sambo och ynkade sig med influensa och jag tror att Novalie var sjuk då med...hm..kanske blir nån ny trend?
Jag fyller helt klart år fel tid på året....

Men jag fick min efterlängtade bärbara dator idag,så nu kan jag snart(ska "bara"installera trådlöstnätverk eller nåt först....vad f-n är det,lixsom...?)surfa i soffan,eller vid köksbordet edyl!
Vi har ju vår dator en trappa upp och jag är aldrig där på dagtid så det ska bli skönt att ha tillgång till en här nere med:0)

I ärlighetens namn så är väl tanken att vi ska dela på den, jag och sambon, men jag kan ju iaf säga att det är MIN :0)
Det känns bra!

Corrinda hade slagit in en såndär magnetklippdocka som jag fick, bara det att den är Patricias;0)
Man tager vad man haver?? *s*
Och så fick jag några tvålar som luktade sååååååå gott!
Och en tomtefigur av Janelle och en liten vas av Patricia...sötisarna:0)

Imorgon ska mina föräldrar trotsa bacillerna och komma och fika, de har varit i London och shoppat....och kanske att syrran kommer förbi på kvällen, annars blir det nog lugnt.

Så nu är jag hela 27år, det kan man aldrig tro va;0)`?

Ha det bra, nu ska snurrfia i säng innan Novalie vaknar och vill sova PÅ sin mamma....det blir varmt när de har feber ju....:0)
Tjing!!
 

GRATTIS till "27"åringen!!

Skrivet av  Mirka m.J o B 020828+4till+bf 3/6
Vad synd att du missade Wallmans salonger,hade personalfest där för ett par år sedan och vilken upplevelse!
Hoppas att Novalie kryar på sig,det är ju så jobbigt när de små blir dåliga!
 

Hm glömde....

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
..att fråga Victoria : Ditt jobb behöver ingen barnsköterska???
Jag skulle gärna åka till London jag med ......:0)

Det låter suveränt roligt med den där trippen!!
Japp, jag är avis:0))
 

Grattis i efterskott!!!

Skrivet av  Ingrid mfl
Inte desto mindre!!! kul med fler decemberbarn här. :D
 

Artiklar från Familjeliv