Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hej på er...länge sedan!=)

Skrivet av Ulrica m Simon o Victor 5,5 år
Här går livet sin gilla gång, jobbet flyter på och det är MASSVIS att göra!! Datorn hemma har totalhavererat, och har bara en halvtimmes rast på jobbet, som ska räcka till sååå mycket...*ler*

Måste berätta om en sak, hahaha, nu börjar det märkas att killarna blivit äldre...=)

Simon fick ett paket på sin dagishylla häromdagen...Det stod "Till Simon från Linn" och inuti låg ett halvt sånt där brythjärta. Han har fått sin första kärlek, hur gulligt som helst!=)

När han öppnade det på väg hem, satt en annan trulig ung herre bredvid och kläckte ur sig "..men jag då, ska inte jag få nåt?!" Varpå man fick vara en pedagogisk mor och tala om att livet inte är rättvist...=)

Senare på kvällen blev Simon lite fundersam. Han insåg att han var "utvald" av denna unga donna och fick lite "kalla fötter". Undrade vad polarna på dagis skulle säga och så...ja, ni hajar!?

Då säger brorsan "..men då vill JAG ha det på mig!!!" varpå jag åter fick vara en pedagogisk mor och förklara situationen.

Simon kläcker då ur sig..."Jag tror inte Linn skulle märka nån skillnad ändå?....." och Victor blir skitglad.

Men stopp och belägg! Det kan ju inte börja redan! Och den pedagogiska modern ryckte ut igen...=)

Hoppas det är bra med er alla!
kramar
Svar på tråden: hej på er...länge sedan!=)

Hej Ulrica!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Vad kul att höra från dig!! Det var ju ett bra tag sedan! :-)

Vad gulligt med dagisromansen!! Blir ju alldeles tårögd ju... :-)

Vet du, jag har ofta funderat på hur det ska bli om den ena träffar en tjej före den andra- men jag har inte trott att det skulle kunna hända så tidigt!! *s*

Kram på dig!

 

HEJ!!!

Skrivet av  Carola m Robban&Corrinda000514, och Novalie 030523:0) och två till..
Jag har inte sett att du är tillbaka!!!
Men vad kul att se dig ,verkligen, jag har funderat på vart du tagit vägen!!

Jag log för mig själv när jag läste om dina killar, vad rart!!
Härliga ungar!!

Ha en bra jul nu:0)))))
Och håll datorn i trim så du kan hänga med oss här inne;0)
 

Artiklar från Familjeliv