Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Nu har vi fått vårt fadderbarn

Skrivet av Cissi m. 3-llingar
Idag kom ett litet brev och vi har fått en liten flicka på 7 år i Nepal. Supersöt liten docka och det känns helrätt.

Nu ska jag sätta mig ner och skriva brev till henne om oss och hur vi bor och lever. KUL!!!
Tror jag ska skicka med en liten present också till henne. En sen julklapp.
Svar på tråden: Nu har vi fått vårt fadderbarn

vi har fadderbarn...

Skrivet av  andromeda
i indonesien... inte kul just nu.
 

Vad kul!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Jag brukar också skicka med någon liten present till vårt fadderbarn! Hon är 12 och bor i Kina.

Fotografier skickar jag då och då och hon skickar ofta både brev och teckningar.

 

Hej, Sara!!

Skrivet av  Cissi m. 3-llingar
Hur mår du??
 

Hallåj!

Skrivet av  Sara m. P&C-00 & bf 3/6
Jag mår bättre och bättre! Nu är det nästan bara på morgonen som jag känner av astman lite. Men- jag går ingenstans utan Bricanylen! :)
Ska fortsätta med starka dosen kortison i några veckor till, sen minska och se vad som händer, sa läkaren. Jag har inte gett upp hoppet om att astman försvinner och jag slipper medicinering än!!

Dessutom börjar jag fundera på att skaffa en kanin i vår iallafall, men då får det bli en utekanin!! Det borde jag väl klara av?? Ska fundera lite på saken, beror ju på hur astman utvecklar sig också...
 

Dum fråga!

Skrivet av  anna
Hur bär man sig åt för att få fadderbarn?? Skulle vara roligt att skaffa och vad kul för er..