Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hjälp???

Skrivet av maddis m 3
var e alla när man behöver dem.
fick mitt livs chock ida när jag fick svar från chile där jag sökt min bakrund..
ett brev från min mamma å ett från en lillasyster å storebror..
fick veta att jag har sex syskon...
Svar på tråden: Hjälp???

Oj oj oj

Skrivet av  Sonya
vad kul!!!
och skrämmande???
Hur känns det?

Fick själv veta lite om min bakgrund när jag var o hälsade på på barnhemmet för ca 10 r den. Men det rörde mer till det än gjorde större nytta.
Livet innan barnhemmet hade inte riktigt varit som jag trodde. Fast någon familj eller släkting fick jag inte veta nåt om.

Igen - så roligt att kunna få svar.

Berätta mer!!!
 

var..

Skrivet av  maddis m 3
e du ifrån?
har inte hunnit smälta det än, men det var ingen liten familj: 8 syskon( med mig å tvillingbror)9morbröder, 7 syskonbarn, mormor å 33 kusiner.
man kanske måste lära sig spanska..
 

Hej madde

Skrivet av  jade
Jag kan förstå din chock när du fick brevet. Det var samma för mig när jag fick brevet från Korea. Efter många om och men och efter ett DNA test så har jag idag fått veta vad mina bioföräldrar heter och att jag har en storasyster samt minst tre halvsyskon på mammas sida... Ang om min biopappa har några fler barn vet jag inte idag. Jag har fått ett brev från min biosyster och vi kommer antagligen att brevväxla framöver. Dessvärre kan hon inte engelska och jag kan inte koreanska så vi får använda adoptionsorganisationen i Korea som översättare. Att lära mig koreanska känns inte så lockande och framför allt SVÅRT...

Grattis och lycka till!
 

oj!!

Skrivet av  Jojan
va spännande! Hur känns det?
Vad fick du veta???
Oj vilken känsla
kram!!!!
 

Artiklar från Familjeliv