Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

men whatever!!!!!!!!!!!!!!

Skrivet av Gita!
jo, jag tycker att det säger mer om mig att kalla mig vid ett namn, även om nu andra kanske inte vet vem jag är, så tycker jag att det säger mer om man har en sign. där man kallar sig vid ett namn än att bara skriva ------ som sign.

Jag tar det som att man då inte vågar stå för det man säger öppet.

Alla här inne som har hängt med ett tag vet att jag alltid kallar mig vid Gita och man skulle kunna tro att du håller till här inne för övrigt, fast du inte går ut med ditt namn.

Jag började med att svara vänligt på dina fråga, men jag tycker att du verkar oerhört otrevlig och och inte alls särskilt sympatsik.

jag tror att vi alla präglas av våran uppväxt, dock då som adopterad eller ej.

Tack Sonya , för att någon här inne mer än jag som svarar, tycker för övrigt att du svarade bra Sonya, du lade dom orden i min mun som jag kanske inte kunde ge uttryck för.

Att vara adopterad är faktist att vara lite annorlunda, vare sig du vill tro det eller ej!!!!

Om du är adopterad själv som jag tolkat att du är, så måste du väl medge det själv att visst är man väl lite annorlunda som adoptivbarn.

Och Whatever eller vad du nu vill kalla dig, du kan ju gå in på ett annat forum och göra det lite otrevligt om du vill, även om det inte händer så mycket här inne så har vi haft det väldigt br ahär inne.


Svar på tråden: men whatever!!!!!!!!!!!!!!

bravo gita!

Skrivet av  Anna m Michaela 991219 + Erik 040102
Kan bara hålla med dig..
Gav själv upp diskutionen från min sidan med den anonyme.....

Och när man försöker svara på en rätt så enkel fråga blir man påhoppad känndes det som..


Du liksom Sonya skriver så mycket bättre och som man själv känner men inte kan utrycka med ord ibland..

 

Vad gullig du är!!!!!!!!!!!!

Skrivet av  Gita!
vet du , vad glad jag blev över att du skrev dessa rader.

Det är som du skrev, man försöker skriva och svara på en enkel fråga, och då utgick jag från vad jag tycker och hur jag upplever en situation, inte hur alla på denna sida upplever olika situationer.

Jag hade min uppfattning, men den får man tydligen inte ha för vissa människor, då kan man ju undra varför man måste vara så negativ.

Bara för att man haft en annorlunda uppväxt behöver ju inte betyda att man går och mår "dåligt" kanske i dag, men det är väldigt skönt att denna sida finns, då man faktist kan lufta tankarna lite med andra i samma situatuion.

Våra barn är ännu så små, så därför kanske det ännu inte hänt så mycket i våra liv när det gäller uppfostran osv , kan tänka mig att ju äldre barnen blir desto mer så återspeglas ens egen uppväxt hur man själv hade det osv.

Tack för dina värmande ord, då är vi några som håller ihopp iallafall *ler*!!!
 

Vi är ett bra gäng

Skrivet av  Sonya
som värnar om vårt snack och våra kamrater här.
Det bevisar ju denna diskussion.

Till den anonyme är det inte meningen att hetsa mot dig personligen, men jag vill bara understryka att VI ACCEPTERAR INTE PERSONLIGA PÅHOPP eller FOLK SOM MUCKAR GRÄL härinne.

 

Artiklar från Familjeliv