Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Birgitta m Moa

Skrivet av Åsa m Aron o Ruben
Har du tagit bort din hemsida?
Svar på tråden: Birgitta m Moa

Hallå!

Skrivet av  Birgitta med Moa
Nä, den ska funka... Gör den inte det? Äsch, om inte annat så borde jag verkligen ta mig i kragen och uppdatera. Har massa nytt info, nya bilder och nya filmer men ju större barnen blir desto mindre tid har man över. Tyvärr. Jaja, som sagt, får ta mig i kragen och göra en uppryckning.
 

Håller nämligen

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
på att skapa en hemsida till mina busungar. Tänkte gå in och kolla ideer. Men kom inte in.
 

Har du sett min

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
info.... Har fått in en bild nu på mina gullungar. En tjej på julisidan hjälpte mig.
 

Nämen!

Skrivet av  Birgitta med Moa
Vilka stiliga pojkar! Lite asiat tycker jag mig nog allt ana. Kanske blir annorlunda om jag får se hur pappa ser ut någon gång. Min kompis Pias kille, är lite asiatisk till utseendet tycker man ända tills man får se hans pappa. Han är pappa upp i dagen, en liten asiatisk version av honom bara :-)
 

Vad söta de är

Skrivet av  Emma med Tova
Tycker nog att man på båda ser att de har asiatiska drag. Var även inne och tittade på hemsidorna, vilket fin familjebild ni har när Ruben kom. Mycket söta är de i varje fall dina pojkar.
 

Oj vad förvånad jag blev nu

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
Hur vet du hemsideadressen? Har inte lagt ut den någonstans, eftersom den inte är färdig än. Eller har jag? Jo, visst är det lite asiat i dom allt. Åtminstonde har dom mitt humör, så det bevisar ju vilka ungar dom tillhör. Men Emma var verkligen ljus. Vad är det för dräkt hon har på sig?
 

Artiklar från Familjeliv