Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Ny här.....

Skrivet av Cissi
Har aldrig haft något "behov" av att söka mina rötter,eller veta mer om min adoption.Vem har jag försökt lura?!
Svar på tråden: Ny här.....

Hur menar du?

Skrivet av  Woogie - söker...
Varför skulle det vara att lura någon?
Man förändras hela tiden genom upplevelser och erfarenheter... den du har varit innan kanske inte har haft det behovet, medans du nu märker att du har det, eller har fått det.

Alternativt har du haft det hela tiden, men förträngt det och då borde svaret vara: Dig själv...

Men det spelar väl egentligen mindre roll... vill du nu, så är det bara att sätta igång... det är ju inte försent att söka, leta, fråga och ta reda på.. :-)
 

Välkommen förresten... :-D *imt*

Skrivet av  Woogie - söker...
 

Det var det jag menade....

Skrivet av  Cissi byter nick till Magnolia
Har precis mailat Ac...hoppas på svar snart
 

Hej hej hallå!

Skrivet av  Birgitta med Moa
Kul med lite nytt folk. Vi behöver få fart på den här sidan! Jag är adopterad från Korea, var kommer du ifrån?
 

Grattis tjejen på namnsdagen *imt

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
.
 

Tack så mycket! *smickrad*

Skrivet av  Birgitta med Moa
Bockar och bugar!

Kan jag mejla dig om en ev träff någon dag?
 

Jamen,

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
jag sitter ju bara o väntar. MAILA MIG :-)
 

Välkommen säger jag med

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
Adopterad ifrån Korea och bor i Solna. Skriv gärna lite mer om dig själv.....
 

Tack :-)

Skrivet av  Magnolia
Är 31,bor i Stockholm och är adopterad från Sri Lanka.Har inte åkt dit...än.
Hittad i en korg på en sjukhistrapp,kom hit när jag var 5 månader (tror jag på ett ung)
Har hela livet försökt fylla "hålet" med diverse saker.(fester,shopping,relationer etc,etc)
Nu har jag hamnat i en situation där jag inte har någon kontakt med mina adoptivföräldrar.De har varit bra...men ändå inte.Har alltid haft känslan av att inte vara älskad.Nu är jag helt ensam....förutom barnen (har 3).
 

Åhh,

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
måste vara jobbigt att bryta med adoptivföräldrarna också. Själv har jag min biologiska syster här, som har betytt en hel del.
Måste kännas svårt att inte ha någon kontakt nu när man har barn också dessutom. Eller ni kanske bröt kontakten innan?

Själv är jag i en situation att jag inte längre har kontakt med min biologiska mamma längre. Nu när jag fått barn funderar jag väldigt mycket på att ta upp kontakten igen.

 

Hejsan..

Skrivet av  Anna m Michaela -9912 & Erik 040102
Anna heter jag och är 27 år.. Kommer ifrån chile och har numera två barn..
välkommen hit.