Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

måste bara göra ett inlägg.....

Skrivet av Gita
var inne på barnuppfostran, jag är ju så dålig på att surfa runt på föräldrarnätet.

Men så gick jag in på barnuppfostran......ack så trött man blir på alla som skriver om tex vad gör din 10- åring hemma, när man läser så känns det som att man hela tiden försöker bräda varandra om vem som uppfostrar bäst *ler* suck......ja så är det själv skrev jag ingenting, bara läste, lite kul är det allt.

Och i morgon skall jag äntligen få komma till en Kiropraktor, nu har jag i 1 års tid gått och funderat på att kont. en kir. men inte fått ändan ur vagnen att göra det.

Men så i går var jag på gratis Konsultation som vanligtvist kost rätt mycket, men dom anonserade om detta i våran lokala tidning och då tog jag tag i detta.

Så i morgon skall jag äntligen på 1:a behandlingen.

Har ju problem med min nacke, går hela tiden och knäcker med den och även med ländryggen och jag fattar inte hur det uppkommigt.

Men som hon sa Kiropraktorn, att sånt kan komma smygandes utan att man märker av det, alltså problem med nacke rygg m.m och sedan har det blivit så stort att tillslut orkar man inte längre.

Men ACK!!!!!!!!!! så dyrt det är för 6 ggr kommer det att kosta 2.400:-, men om bilen går sönder så visst är det dyrt men det är svårare att laga sin kropp, så får man tänka.

Det är dyrt men man gör det för livet, jag skal ju leva med den.

Oh......så klokt sagt av mig tycker ni inte så säg*ler*
Svar på tråden: måste bara göra ett inlägg.....

=))

Skrivet av  Sonya
Jo, du är så klok...
 

Artiklar från Familjeliv