Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Min dotter är en djävul...

Skrivet av Lisa m. Aimee
Blev så glad när jag hittade en liten halloweendräkt till Aimee! Visserligen är den i strl 92, så den är fortfarande lite stor, man har man tur kanske den passar nästa år också.

Det är en röd overall i fleece med en svart svans och så en svart huva med röda horn på. Till detta har hon fått en liten treudd i skumgummi.

Tyvärr är hon inte ens hälften så förtjust i denna utstyrsel som sin mor... Dock har hon sluppi springa runt och tigga godis hos grannarna. Det får vänta några år. hon har fått några ostpuffar istället.

MVH Lisa
Svar på tråden: Min dotter är en djävul...

Du verkar ha koll...

Skrivet av  Tora
...på när det är meningen att man ska fira Halloween. Mina grabbar som är större än din tjej älskar att klä ut sig i Halloweenkläder och skulle gärna tigga godis av grannarna, men jag vet inte när.
 

31 oktober

Skrivet av  Lisa m. Aimee
Halloween ska firas 31 oktober.

Den 31 var hon hos faror och farfar och en av hennes fastrar tog med henne ut för lite bus/godis. Först förstod hon inte så mycket, hon är bara knappt 2 år, men redan vid andra dörren fattade hon galoppen och stod och pekade på sin vidöppna mun! :-) Hon blev sååå söt i sin lilla dräkt!

MVH Lisa
 

Fast vissa verkar köra allhelgonahelgen... IMT

Skrivet av  Lisa m. Aimee
.
 

Artiklar från Familjeliv