Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

ÄÄNTLIGEN (glädjerop) har vi flyttat!!!

Skrivet av Sonya
Skrev på papperen i början av juni - och nu i helgen gick flyttlastet!

Från en hopplöst illa planerad trea till en gudomligt rymlig (för oss) femrumsradhus - som vi äger nu!!!

Jag är så lycklig - och har just bränt närapå 5000 :- de senaste dagarna på inredning. Mest tråkiga saker som sladdar och glödlampor, men också lite kul detaljer till barnens rum.

Mannen min, som inte packade många pinaler, men väl hjälpte till att packa upp fick sig en smärre chock när han insåg vad mycket saker vi har, och hade han packat så hade han nog slängt hälften.

Men iallafall, nu bor vi jättefint - och med två trappor (inredd vind) så nu kanske jag springer av mig några kilon...

Svar på tråden: ÄÄNTLIGEN (glädjerop) har vi flyttat!!!

Grattis till nya huset!

Skrivet av  Lisa m. Aimee
Hoppas ni får det riktigt bra!

Är det inte underligt vad mycket saker man samlar på sig? :-)

Själv kommer jag att flytta till lägenhet 1 december, men jag har ungefär 1 månad på mig som det ser ut nu att få alla saker på plats. Det är skönt att slippa ha allt på en dag eller två.

Ha det bra!

Lisa

 

Jag vet hur det känns

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
fast vi flyttar till en trea bara då!!! Men att ha trängts i en tvåa ett tag, så kan jag säga att det är otroligt med space för oss. Underbart att få ett eget sovrum trots att jag var lite orolig för separationsångesten. Och det bästa är att ha ett rum som man bara slänger in alla deras leksaker i.
 

Artiklar från Familjeliv