Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Syrran landar om 2 timmar.

Skrivet av Mini mE m Mini *lessen lessen*
Direkt i från helvetet...
Hon har förlorat sina arbetskamrater och det mesta av sitt jobb där nere.
Hon som för en vecka sen ringde och var så glad för hon hade ju hittat sin bio-familj.
Det som hänt är så hemskt, jag låg och tänkte på våra planer inatt och tårarna bara spruta...
Jag skulle ju oxå åka ner snart och vi sklle ju tillsammans springa på stranden i vårt födelseland, söka våra rötter. Nu känns det väldigt långt borta.
Vi skulle häla på vår vän Jonas, en av familjens nära vänner som jobbr i baren på stranden....han är försvunnen nu...enligt uppgifter så finns hans halvtahi barn hos sina morföräldrar i en by uppe i bergen..dom var nämligen där då Jonas och hans fru jobbade....ja, tårarana är inte lång borta nu hela tiden.
Mitt födelseland, mitt folk....
Svar på tråden: Syrran landar om 2 timmar.

Hemskt, hemskt

Skrivet av  Åsa m Aron o Ruben
Usch, tror inte jag fattar riktigt än vad som hänt. Det har nog inte riktigt gått in i skallen än vilken otrolig tragedi det är. Själv försöker jag efterlysa en kompis som också är adopterad från Thailand, som är där nere nu. Dom skulle vara där ett år och har varit där ½ år nu.
 

så ledsen

Skrivet av  Magnolia
för din och din systers skull. Jag som precis påbörjat mitt "letande" inser nu att jag aldrig kommer att får se Sri Lanka som det såg ut. Vet juu inget om mitt bio ursprung - än. Nu känns det som om jag inte kommer att få det heller.

Stor kram till dig! Måste vara jättejobbigt :(
 

Artiklar från Familjeliv