Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Drömmar....

Skrivet av Anette,Albin010323+Maja-97
jag vet inte vad dagis ska tro om oss när vi kommer tillbaka efter jullovet...
Albin han drömmer hela tiden.. och han tror oftast att det är sant.. att det hänt på riktigt...

I går tex så vaknade han och va så ledsen.. det va så äckligt.. det smakade äckligt både i munnen och i magen.. han vill einte dricka mer osv osv...
HAn svarade inte riktigt när jag frågade heller..(han va inte riktigt vaken)... han sa bara jag vill inte ha mer och det är äckligt...

När han senare vaknat till så fick jag det ur honom...
Han hade druckigt ÖL.... och även när han va vaken så va det äckligt och smakade äckligt ...

Vi tog lite jouice men det hjälpte inte heller... efter ett par timmar så va smaken borta...

men va ska dagis tro...:-) detta va bara en dröm.. det är många drömmar varje natt...
Svar på tråden: Drömmar....

Det är

Skrivet av  Lilja&Vickan
tur att dagispersonalen är ganska luttrade, dom får nog höra massa konstigt *s*..
Albin verkar ha likadan inlevelse och fantasi som Viktoria har, hon drömmer ocks å en hel del, ibland mardrömmar som vi pratar igenom innan hon somnar om..
Ibland på morgonen så säger hon att hon drömt roliga drömmar istället och då är det alltid giraffer som slickar henne i ansiktet varje gång *s*..

Håller med Albin helt och fullt, Öl är äckligt *s*!
Lilja
 

Artiklar från Familjeliv