Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hejsan tjejer!

Skrivet av Jessica m Tuvis ( v.33)
Tack Nell och Bea för att ni oroade er för oss,nu kom vi aldrig iväg som tur var eftersom jag är alldeles för gravid.
Vi skulle ha varit på phi phi islands,så det är riktigt ruggigt när man tänker på det.

Nu kan jag avslöja att vi på nyårsafton gifte oss i största hemlighet i rådhuset.
Allt var perfekt och jag har fått min drömman,kände mig fin trots min enorma mage.
Allt var väldigt romantiskt och vi var sådär härligt förälskade och generade inför varandra,cermonin blev ganska fnissig.
Inga tårar alls från mig!Är så himla känslig nu så jag trodde att jag skulle hulka mig igenom det hela.
Lite glädjetårar kom på natten sen när vi förstått vad vi gjort.
Nu lever vi i ett så härligt lyckorus,känns bara underbart!!

Kram
tjejer,hoppas ni har det bra!
Nu får jag läsa ikapp.........
Svar på tråden: Hejsan tjejer!

Då får vi säga Grattis! till nyblivna frun

Skrivet av  Camilla L & Tilda
Åh, vad härligt, lycka till med maken, magen och hela familjen.
 

Grattis frun

Skrivet av  Nell med Robert och Aliette
vad härligt det låter och jag kan erkänna att jag är grymt avundjuk, min karl kommer nog aldrig gå så långt som att gifta sig. Förlovade i snart 14 år.

Hoppas du snart får snusa bebis, nu är det inte långt kvar och vi väntar på en utförlig rapport från händelsen *ler*

*KRAM* på er alla och vi hoppas att du finner någon tid framöver igen att titta in och säga hej.
 

Underbart! :-)

Skrivet av  LenaP & Wilda
Inte mer än rätt att lyckan ler emot dig nu och att ni mår gott! Vilken tur att ni aldrig kom iväg!
Kram
 

Åh grattis

Skrivet av   Bea m. Vincent & Herman
låter soom en mysigt litet bröllop. Så glad för att ni inte kom iväg till Thailand måste jag säga. Hoppas ni kan få er kärlekssemester när bebben blivit lite större.
 

Åh grattis

Skrivet av   Bea m. Vincent & Herman
låter soom en mysigt litet bröllop. Så glad för att ni inte kom iväg till Thailand måste jag säga. Hoppas ni kan få er kärlekssemester när bebben blivit lite större.
 

Artiklar från Familjeliv