Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

oootroligt vad gott med lite sol!

Skrivet av Emmef i soliga lappland
Hur har ni det i övriga sverige??Hörde att det var lite regn i sthlm...heheh Menar inte att låta skadeglad,tänkte bara på va gott det är för gräsmattorna;-))
Svar på tråden: oootroligt vad gott med lite sol!

Här var det...

Skrivet av  TH
sol heeela dagen, men lite mulet och det kom lite stänk på kvällen.. Men idag söndag så skiner solen igen... och vad gör man? Jobbar!!! Men men sluter vid 14 cirka idag. Får hoppas solen e kvar då :)
Ha det gott!
 

Så dumt..

Skrivet av  Emmef i soliga lappland
att jobba när det är soligt, lr kanske tvärtom:-)Gott att du inte jobbar så sent iaf!Klarblå himmel idag,igen!Eg skulle vi hem imorrn, men är det lika fint väder imorrn far vi nog hemmåt på tisdag..Take care!(nu ska jag ut o sörpla)
 

sol i Götet med!!!

Skrivet av  Nina
Tack för senast ännu en gång Emmef!!
Solen kom till slut till Orust med och jag lyckades få till en ganska så solbränd överkropp*gömmer benen*
Jobbar på att få benen röda iallafall så man inte ser ut som om man bott i en säck hela semestern.

Har jagat ut maken nu så han får laga dotterns fönster...stackarn kan inte öppna det så det är bastu däruppe :-/.
Hörde av Christer att det regnar i Sthlm...stackare. Men denna gången kan "ingen" skylla på mej iallafall :-))

Dags att bege sig ut här....skulle bara hämta kaffe..............
 

Kaffe här med

Skrivet av  Emmef
O det är väl jag som ska tacka för senast!Var ju så gott o ha dig o Kicki här! Ska kika på väderprognosen ikväll o se om det blir hemgång imorrn lr på tisdag..Har skickat iväg karln med tre av 5barn(nej jag har inte ynglat av mig,vi har brossans två här oxå)till en sjö för att fiska lite,så nu tar jag kaffekoppen o vandrar ut till lugnet!
 

gott!!!

Skrivet av  Nina
Jag har bara en hemma och hon sover :-))
Borde gå ut och sätta mej jag med, så det "ser ut " som om jag har massor att göra ....
Maken fick åka till Backaplan och handla tillbehör till sin Dremmel...sen ska han få jobba igen *ler elakt*
 

Bra det

Skrivet av  Emmef
Sätt han i arbete!Sitter här o försöker komma på nåt mer som maken skall få göra *s*
 

Jodå...

Skrivet av  Lena m.3
..det regnar.. men skvallret öser ner lika mycket det..så jag klarar mig!!! :-D
 

Va??!!!

Skrivet av  Emmef
Skvaller??Vad?Hur ??När??Vill veta!!!!*packar väskorna o far hem omedelbums!*