Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Brand...

Skrivet av Petra
igår hade vi lite fest här hemma. Jag hade tänt lite lykort & ljus i hela trädgården. Satte även in ett gravljus i växthuset på en järnbricka (brukar göra så) brickan stog som vanligt på ett plastbord i växthuset (vi har suttit där nån natt & festat när knotten vart hemska....)
Idag när jag kom ut så såg jag att bordet var borta, ropade & frågade jocke om han tagit det-Nej, det hade han inte...*Hmm*

Gick fram till växthuset & ser att glasen är HELT bläcksvarta....*Hmmm* bordet har smält ner TOTALT, såg inte ens plasten efter bordet förrens jag studerade noga.... Inatt kl 1 lös gravljuset sååå fint så detta måste hänt efter det.. Tänk om någon hade ringt brandkåren *asg* GU va pinsamt..*s*

Fy så nu är det tonade rutor i mitt växthus+ att de flesta rutorna är sprickade.. Blev väl för hett...*s*

Men det var iallafall en rejäl brand för min kusin & mormor..(Hade tänt påderas gravar tidigare på dagen..)
SÅ tänk nu på att inte ens sånna ljus är säkra!
Svar på tråden: Brand...

OJ!

Skrivet av  Sulan
Läbbigt! Ja, ljus är farliga saker... synd att glasen sprack... fast du kasnke slipper skadedjur nästa år!