Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hundbur-fråga

Skrivet av mattemaria
Har en volkswagen sharan och en större hund. Är det någon som kan rekommendera bra bur? Är det någon som inte är nöjd med sin? Jag har någonstans hört talas om en bur som kan "knäppas fast" precis som stolarna, men jag kommer inte ihåg var. Dessutom är vi många i familjen så vi kan inte avvara båda sätena längst bak.
Svar på tråden: Hundbur-fråga

Det finns

Skrivet av  ullisullis
några stycken olika burar. Dom jag kommer på just nu är Robust-buren och bur från RU-produkter. Jag har haft från båda och varit nöjd.

När jag hade buren i Chryslern (Grand Voyager) så fäste jag buren med korta spännremmar i golvet där soffan egentligen skulle fästas. Jag vet inte hur stolarna bak sätts fast i din bil men det borde gå även om du inte hittar rätt "snäppe"
 

Finns ett galler med avdelare.

Skrivet av  Bengt
Jag har köpt ett galler med avdelare. Det är konstruerat så att du kan ha tre varianter:
1. Hela sista raden är bagageutrymme med galler framåt men utan avdelare i mitten. Fem sittplatser.
2. Som 1 men med avdelare i mitten så kan du ha hund på ena sidan och väskor på andra.
3. På en plats med avdelare så att du kan ha sex sittplatser och halvt bagageutrymme.
Fanns förut hos VW-handlaren.
 

Artiklar från Familjeliv