Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Citroen Berlingo

Skrivet av Tyskan
Är det någon som har erfarenhet? Tänkte att köpa den kanske i andra (på grund av att barn no. 3 är på gång).
Svar på tråden: Citroen Berlingo

Helnöjda! ;)

Skrivet av  Rebecka
Stort lastutrymme, drar lite bensin (ca 0,7 L/mil), bra med skjutdörrar så barnen inte slår upp dörren på andra bilar på parkeringen, gått om sittplats (tycker vi i alla fall). Billig service också. Suverän som familjebil! ;)
 

Mja

Skrivet av  Bollan
Den fick helt värdelöst betyg i Vi Föräldrar och Barns upplaga i September (om jag inte minns helt fel..), så jag skulle nog inte satsa på den med flera barn.. Det var samma tidning som fick oss att sälja vår Santa Fé då det uppdagades att man INTE kunde koppla ur airbagen på passagerarsätet, något som vår försäljare ljög om.. Köp en Volvo istället, en sån har vi *s* =)
 

Vilken Volvo?

Skrivet av  Tyskan
Vilken Volvo har ni?
Årtal och modell?

Har ni verkligen plats till tre barnstolar i den?
 

-05a

Skrivet av  Bollan
Har en V70 -05a, och sen beror det ju på hur barnen sitter. Att få in tre bakvända barnstolar är ju piece of cake, bara att sitta i mitten bak. Framvända är ju ännu lättare, tar ju knappt nån plats alls.

Jag har inte tre barn, men vi hade släkt på besök för ett par dagar sen, och de har tvillingar, och min pojk är ett år, så alla åkte bakåt. Funkade finemang =)
 

det beror helt på

Skrivet av  PBSthlm
vilka stolar man har, framförallt bakåtvända...
 

Jaja

Skrivet av  Bollan
Man får väl ta med och pröva, man köper ju inte en bil utan att prova den, eller hur?
 

Artiklar från Familjeliv