Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

borde inte läsa mer...

Skrivet av Sara
Jag har sett fram emot att få p-piller (så småning om när jag slutat amma). Men efter att ha läst på den här sidan om alla som har problem med "hormon-preventivmedel" så börjar jag fundera på om jag _verkligen_ ska ha p-piller.

Jag mådde bra av dem förra gången (över 7 år se\'n...), så det borde ju gå bra nu också. Alltså, jag ska försöka -jag bara läser för mycket... (Jag vet ju också att det är om man har problem som man oftast skriver...)
Svar på tråden: borde inte läsa mer...

självklart

Skrivet av  johanna med Cecilia 040130
borde du inte läsa mer.. funkade p-pillren för dig så tycker jag inte att du ska oroa dig för mycket. Här diskuteras det mesta och du har ganska rätt i att man skriver mest när man har problem inte när det funkar. Lägger du däremot ett inlägg i stil med "är det bara jag som är nöjd med mina p-piller" får du nog många positiva svar...

Lycka till!
 

Jag älskade...

Skrivet av  Karinko bf 5/12
...mina p-piller. Fick regelbunden mens, inga finnar, inga humörsvängningar, ingen viktuppgång. Allt har alltid fungerat kanon. Ett par veckor efter jag slutat blev jag gravid. Åt Trinordiol. Jag är förstås mycket positiv till p-piller
 

Artiklar från Familjeliv