Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blöjfriföredrag

Skrivet av Challis med Irmelin 030516
Jag tänkte jag skulle hålla föredrag om blöjfritt i Stockholm i början av nästa år. Nu behöver jag lite tankar från er. Vad är bäst, vardag eller helg? På kvällen eller dagen? När är det sportlov, vill ju inte att det ska krocka!
Svar på tråden: Blöjfriföredrag

Vet inte

Skrivet av  Erika med Valdar
kanske en söndag?

Vi kommer gärna (Det funkar Superbra här, 7 månader är sonen och det har inte bajsats i blöja på snart 2 mån)
kram!
 

intressant...

Skrivet av  naturnära
tyvärr bor jag inte på fastlandet. Men å andra sidan kommer vi dit i slutet av februari...så om det skulle bli föredrag då så kommer jag gärna.
Våran tös har varit helt blöjfri de senaste två dygnen förutom två färder, en i bil och en i vagnen.
Har gått hur brasom hälst. Allt kommer bässt i pottan som vi köpt in. Tyckte inte om att hänga över handfatet.
Bra bemöta´nde på bvc (äntligen nån inom vården som inte tycker att jag är konstig.) BVC tanten sa till och med att det var bra att vi anväder tygisar. Ska fråga mer om hennes positiva inställning till tygisarna när hon kommer på torsd. Och inte tyckte varken hon eller läkarn att vi var konstiga som kissade henne på pottan. Och varför skulle vi vara det, nu har vi kunnat lämna amningnappen och amningen fungerár som om vi aldrig haft problem.:) Detta tack vare pottan.
Bäbisar är inte dumma de....:)

 

Artiklar från Familjeliv