Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Vad tror ni om att ha

Skrivet av 71:an Nika
matrumsmöbler i köket? Ser det tokigt ut? Vi ska ev ändra lite i rummen och funderar pått sätta ut våra matrumsmöbler i köket. Det är Axet i gustaviansk stil, ljusgrått. Ser det dumt ut tro med sådana möbler i ett kök? Såklart beror det på hur det ser ut i övrigt, men om ni tänker rent generellt.
Svar på tråden: Vad tror ni om att ha

Som sagt... beror på...

Skrivet av  Annifey
jag har sett just axet i ett kök och det var skitläckert.
Köket var ganska modernt med sjösten och mycket antikvitt och så en kristallkrona...
 

Hoppas att

Skrivet av  71:an Nika
det kan bli läckert här också. Anledningen till att vi ska göra som jag skrev, är att vi behöver nya köksmöbler + att vi använder matrummet så lite. Det är bättre att göra det till ett extra vardagsrum som kan användas dagligen.
Tack för svaret :)
 

ja

Skrivet av  maria65a
Vi hade det ett tag i vårt gamla kök och varför skulle man inte kunna ha det? Det var förövrigt oxå axet! Idag har vi ställt ner bordet i källarförrådet och använder bara stolarna, tycker att bordet var för högt att sitta och äta vid varje dag men det kanske beror på att jag är en liten kvinna.
 

Hehe, och

Skrivet av  71:an Nika
jag är en stor kvinna ;)
Tack för ditt svar, tror att det blir som vi har tänkt.
 

Mamma har så

Skrivet av  Mathea
Hon har ett ganska modernt ordinärt kök med vita luckor och när mormor dog i våras så kastade hon ut sitt köksbord och tog hon hennes matsalsmöbler istället. Jag var nog lite skeptiskt innan men köket blev jättejättefint och supermysigt!
 

Artiklar från Familjeliv