Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kohudsmatta från DIS!

Skrivet av Cecilia
Hej, var i Sthlm igår och var inne i en underbar inredningsaffär som heter DIS och ligger på Humlegårdsg 19. Blev heltänd på en kohudsmatta. Den var hyfsat dyr så vad jag är osäker på är hur lättskötta dessa mattor är. Är det en bra investering när man har en 6-åring i huset? Vad gör man om det blir en fläck? Någon som vet om DIS skickar på beställning utanför SThlm?
Svar på tråden: Kohudsmatta från DIS!

Kolla på blocket så kan du få en

Skrivet av  S.G
för under halva priset. Ser ofta att folk vill sälja av. Hur dom är att ha vet jag inte, men det skall väl inte vara några större problem varken med fläckar eller så...
 

Det har de säkert

Skrivet av  ullebulle
kolla deras hemsida www.disinredning.se , maila dem under kontakt och fråga. Annars kan du säkert hitta billigare på blocket. Hur lätt eller svårskötta e är vete f*n, men jag kan inte tänka mig att de är så sköna att gå på - tunna och jäkliga.
 

Härligt

Skrivet av  titti90tusen
Själv har jag en kohudsmatta som jag bara älskar. Den är underbar att gå på och katten fulkkmligt äälskar att strutta runt i den.

Jag bara dammsuger den om den blir smutsig och kohud tål ju regn när de sitter p en levande ko så de borde tåla det även nu.