Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

När visar sig onyttan!

Skrivet av Pellis
Jag blir ofta smått galen när jag inte får träna. Är jympaledare på Friskis=2-3 egna pass/v + någon annas pass. Tränar alltså ca 4 gånger/v ibland mer. MEN nu under julen har jag varit borta 3 v på Gran Canaria och ätit massor av gott (vi äter alltid regelbundet eftersom min man är diabetiker), druckit vin och bara sprungit 2 x 5 km och promenader á 3 x 5 km. Tycker alltså att jag borde dega till mig lite på kroppen men det har inte visats sig än. Någon som förstår vad jag menar? Kommer det först om en månad?
Svar på tråden: När visar sig onyttan!

Men

Skrivet av  ThoGa
vad menar du? Om det inte syns något nu så lär det inte göra det. Jag antar att du sätter igång i träna nu igen? Tränar man så pass mycket så håller sig förbränningen ett ganska bra tag.
 

Luddiga jag!

Skrivet av  Pellis
Hhm, precis det svaret jag ville ha, att förbränningen håller i sig ett tag trots att man vilar och latar sig lite. Visste inte hur jag skulle formulera mig bara. Tack för att du svarade, förstod att jag hade skrivit en konstig fråga när inga svar dök upp! Alla är alltid så hjälpsamma här inne.
 

*ha, ha* ja

Skrivet av  ThoGa
jag tolkade dig rätt då iaf. Hur som helst tror jag du komemr märka på resultaten att du tränat...sådan vila som du fått nu brukar göra udner för resultaten;-)
 

Artiklar från Familjeliv