Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Måste också fråga = )

Skrivet av .::Anna & flickorna::.
Hur stort är intresset här på juli-sidan egentligen? Många som läser men inte skriver? = )

Ett litet upprop igen kanske?

Sen måste jag också fråga. Hur stort är intresset bland alla Stockholmsmammor att någon gång i framtiden försöka ses igen? En Stockholmsträff? T.ex. en lördag? = ) Någon mer än jag som är intresserad?

Kom igen nu tjejer...lite mer aktivitet! ; D

Kram på er
Svar på tråden: Måste också fråga = )

tillägger:

Skrivet av  .::Anna & flickorna::.
....inklusive jag "måste" försöka skriva lite oftare! = ))
 

Anna är här!

Skrivet av  ~ Anna & Mio ~
Är ju inne och läser varje dag men jag är urusel på att ta mig tid att skriva, måste ABSOLUT bli bättre på det. För man vill ju inte riskera att vår kära gamla ankomstgrupp tas bort!

Och ang. stockholmsträff så är jag självklart intresserad. Jag har dock ingen möjlighet att träffas i veckorna, men gärna någon helg!

~ Kram ~
 

det kanske är dags...

Skrivet av  sista inlägget
att lägga ner denna ankgrupp och gå till sommarbarn istället? De få inlägg jag gjort här den senaste tiden (egna, samt svar på andras) blir inte besvarade. Jag läser här ibland, men kommer att se detta som mitt sista inlägg i gruppen.
 

Samma här...

Skrivet av  
har också skrivit men eftersom ingen svara så har jag återgått till att bara läsa. Ingen är ju intresserad av vad jag skriver här ändå.
 

Varför

Skrivet av  Molly m Linn 020627 & Ludwig 040421
kan ni inte skriva under med er signatur så vi vet vilka vi ska svara lite extra för att ni ska stanna?

Jag kan bara prata för mig själv, men jag gör ingen skillnad på vilka jag svarar. Jag svarar där jag känner att jag har nåt att säga och tillföra och kommer sällan med "håller med"-inlägg där flera tidigare skrivit precis det jag tänkte skriva.
Det blir ju knappast mer fart på sidan om man har inställningen att man inte skriver något intressant och därmed låter bli att skriva av den anledningen.

Sen är vi ju många som påpekat att vi läser mer än vi skriver så då är det ju inte så konstigt om det inte blir så många svar på inläggen.
Kom igen nu tjejer! Skriv på så vi får igång sidan igen!!!
 

Jag e här

Skrivet av  Ida m Felicia 23/7-02 & Pauline 23/8-04
kikar in varje dag å läser, skriver ibland...

En träff vore trevligt... Jag skulle helst ta en Farsta träff för det blir enklast för mej, hatar å åka tåg me vagn, allra helst syskonvagnen...

kram kram
 

Jag är här

Skrivet av  Annika m. Robin 2,5år & Michelle 4,5 år
oftast en liten stund varje kväll efter jobbet, och jag borde vara lite bättre på att skriva.
 

jag är här..

Skrivet av  Jessica med Melissa 02 och bf 30/1 *på b
läser mycket.. och skriver ibland... :) när jag har nåt på hjärtat :)
 

Här är jag!

Skrivet av  Molly m Linn 020627 & Ludwig 040421
Och precis som alla andra så läser jag oftare än jag skriver. Trist men sant. Men jag vill verkligen inte att julisidan ska försvinna så man bara har sommarbarn, för där trivs jag inte alls. För den delen så är ju inte aktiviteten så värst mycket större där heller.
 

jag är här

Skrivet av  Helen m Jonatan 040701, Elsa 02, Matilda 00
jag läser ofta men skriver inte så ofta. Ganska dött härinne och svårt att få respons när man skriver. Men jag träffas gärna om det finns intresse.
 

Här är jag!

Skrivet av  Karin med Ida + bf 21/1
Jag är här såklart!

Jag har det lite jobbigt mentalt nu inför lillebrors/lillasysters födelse. Är rejält förlossningsrädd har jag till sist tvingats erkänna för mig själv och omgivningen, och hoppas nu bara att bebisen håller sig i magen tills på onsdag då jag ska få träffa en läkare och förhoppningsvis få en snitt-tid (om ni vill veta mer om hur jag känner så finns lite inlägg om det på ankomst januari sidan tre eller så "Finns det NÅGON mer än jag...?").
Så jag är mest inne på ank januari och läser om hur alla hoppas på att kunna tolka allehanda känningar för början på en förlossning, medan jag får panik vid minsta molande eller sammandragning...

Men egentligen hör jag ju hit, och jag hoppas verkligen att vi fortsätter hålla ihop. Inne på sommarbarn är jag väl någon gång, men jag tycker att det antingen är så opersonligt (för man känner ju inte dem så bra) eller så är det bara en massa dålig stämning och påhåpp i långa debatter. Heja våran julisida!

 

Jag är här!

Skrivet av  Lajla m Tilde jul-02 och Filip 16 aug-04
Läser ofta och skriver hyfsat ofta tycker jag själv. Jag funkar så att ju mer andra skriver desto mer skriver jag :-)
 

Wera är här!

Skrivet av  Wera 4/7
Låter utmärkt att ses i Stockholm framöver. Jag läser mest nuförtiden, vet inte varför det blivit så. Jo, snabbläser på jobbet och har ej med lösenordet för att logga in dit...
 

Men helt fel!!!!

Skrivet av  Wera 4/7
Jag är ju inte alls i minn grupp. jag har ju bara en bebis i magen!!! (juli-05). inte konstigt att jag inte kände igen några namn.

kram på er!!!
 

Läser ofta, skriver sällan.imt

Skrivet av  Therese med Maja 03, Jonathan 02 och Sebastian 95
.
 

Är också här fortfarande

Skrivet av  AK med Ebba och syrrorna
Inte lika ofta längre dock. Sen måste jag hålla med dig Molly om att det hjälper inte att gå över till sommarbarn - där händer absolut inte mer!
Jag blir kvar här ett tag till:)
 

Jag är här..

Skrivet av  Pilla
.. men ibland går det några dagar mellan besöken. Men jag skulle verkligen sakna sidan om den försvann, så det blir väl till att skriva för glatta livet nu då! ;O)
 

Läser då & då

Skrivet av  Ela med KA
men skriver nästan aldrig dumt nog. Jo skulle va ättekul att ses men vet med mig att jag har ont om tid så vill inte lova att jag kan.
Kram
 

Jag brukar läsa här...

Skrivet av  Titti m. Alexandra
...men har "slutat" att skriva mer eller mindre helt. Det ger inget längre och jag förstår/håller med "sista inlägget" och h*n som inte hade någon nick till 100%.

MEN kul att läsa i allafall så fortsätt ni "innegänget"...;O.

OCH jag älskar enkäter så dom skriver jag gärna under på när det dyker upp även om ingen skulle vara intresserad av att läsa det spelar mig faktiskt ingen roll.
 

Men syftet

Skrivet av  Molly m Linn 020627 & Ludwig 040421
blir ju fel om några få ska skriva för att roa alla andra tycker jag. Tycker inte att det är "innegänget" som ska stå för underhållningen så att säga. Det är väl roligare och blir mer liv om fler "lägger sig i" debatten. Då blir "innegänet" större, vilka det nu är från början förresten?
 

Höll med om det...

Skrivet av  Titti m. Alexandra
...men precis som ovanstående sa så fick man ingen respons på inläggen så skiter man till slut att skriva något ö h t.
Har inte lust att ta upp det en gång till då jag redan "tjatat" om detta. Kan bara hålla med om det tidigare inläggsskrivare sagt då även jag känner av det.
Innegänget? Ja, det är i min mening folk som kan skriva om precis ingenting och få hur många svar och applåder som helst på det medans någon annan frågar om råd och ingen "ser" inlägget ens. Det _är_ skillnaden på "innegänget" och dom som är helt "ute"!
Nog om detta nu tycker jag. =)
 

men du....

Skrivet av  Helen m Jonatan 040701, Elsa 02, Matilda 00
tillhör väl definitivt innegänget här eller? ;o) inte gör jag det iallafall....
 

Tittar in och läser då och då....

Skrivet av  Tessan m. Simon & Oscar
och försöker svara. Tyvärr så blir det inte så mycket tid åt gången och man hinner inte alltid avsluta det man börjat.

Fast ibland är det verkligen trist att skriva eftersom man sällan får någon respons. Tror att alla måste bli bättre på att ge respons om det ska hända nåt här faktiskt.