Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

?????

Skrivet av anonym
Jag läser Sportbils inlägg nedan till KarinD om anomynitet i Snack och jag ser faktist inget som helst uppfostrande i tonen i det. För mig framstår det som information om hans synpunkter på varför info är bra. Ni måste vara jävvligt känsliga här på detta snack som hakar upp er på sånt.
Svar på tråden: ?????

Tack! *imt*

Skrivet av  Sportbil
x
 

Sportbil har flera gånger

Skrivet av  ärtan pärtan
hävdat att en debattör inte kan anses som seriös om h*n inte kryssar i sin inforuta och fyller den med någonting. Snackreglerna säger inget om det och faktiskt är det så att anonymitet (som du själv vet eftersom du äre anonym) på nätet ibland är nödvändigt.

Jag skriver i fler snackgrupper än denna och har ett annat nick när jag skriver om mer personliga erfarenheter än jag gör här. Och ibland vill jag kunna skriva inlägg i andra debatter utan att behöva stämplas för mina radikalfeministiska åsikter, för det är faktiskt då, tro det eller ej ;-) att ordet "feminist" för vissa räcker för ett fullskaligt angrepp som jag inte på något sätt har initierat.

Ytterligare gånger anser jag att mina åsikter inte är relevanta i sammanhanget. Då kryssar jag heller inte i min ruta.
 

Kan det vara så att

Skrivet av  Starfire
ditt andra nick är Sportbil !! *Gapskrattar*
 

Attans

Skrivet av  ärtan
nu är jag ju avslöjad! ;-)))
 

Hakar upp er??

Skrivet av  Marisan
När man kallar andra debattörer för oseriösa och anser att dom inte har god kutym för att dom inte klickar upp en ifylld inforuta, så upplever jag personligen att det är den personen själv som har hakat upp sig.

De nedvärderingar som dessutom lades in är det som är "fostrande".
Han själv har iklickat ifyllt info och anser sig således bättre än oss; seriös och med god kutym...
 

Artiklar från Familjeliv