Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Porrbilarna har börjat rulla igen...

Skrivet av Sarah
Jag blir så äcklad och illa till mods när jag ser denna rullande förnedring. Varför kan de inte bli förbjudna att förnedra och förarga? Eller är det bara jag som tycker att det borde vara totalförbjudet!?

Jag har flera gånger fått äckliga avklädande blickar från topp till tå från någon som precis tagit blicken från bilderna på bilarna.

Varje gång jag tar bussen in till stan så åker jag förbi parkeringen där de står och blir lika arg och ledsen varje gång... Tyvärr är jag för feg för att göra något, men det skulle kännas så bra att gå dit och totaldemolera dem!
Svar på tråden: Porrbilarna har börjat rulla igen...

Porrbilar?

Skrivet av  Sailormoon
Vad är det? Inget jag har sätt till här i Malmö, porrbilar i allmänhet alltså.

Men jag håller med om att porr är äckligt och förnedrande. :(

Porrbilar är...

Skrivet av  Sarah
bilar som åker runt med stora äckliga reklamskyltar för porrklubbarna Tabu och Privé. Jag kräks nästan varje gång jag ser dem. För ett par år sedan blev de sprängda i luften... :)))

Då får vi väl

Skrivet av  Sailormoon
Spränga dom igen. :-)))))

Jag har god lust...

Skrivet av  Sarah
att göra det! :)
Men jag är för feg... Brukar dock försöka ge chaufförerna dödande blickar. Hittills har de tyvärr inte funkat, utan de kör vidare helt oskadda...

Ja, vore jag inte

Skrivet av  artemis
så laglydig skulle jag gärna spränga några bilar. Utan förare, såklart, annars är det ju ingen sport ;o)

Ja...

Skrivet av  Fru Marmelad
...jag har också sett dem, men inte på sistone. Håller med du, de borde vara toatlförbjudna!

Bläää

Skrivet av  H-n
men så länge även våra riksdagsmän tydligen lockas av detta (vissa av dem) så lär de väl inte förbjudas, tyvärr.