Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

blää

Skrivet av en lååång söndag..
slutar röka på krogen/restaurangen när det är barn brevid om ni föräldrar slutar ta med er alla barnen på husvisningar där de löper amok.
Svar på tråden: blää

men

Skrivet av  Mysan med Flisan
OM man nu ska flytta med sina barn är det en självklarhet för mig att ungarna ska följa med och bestämma vart vi ska flytta. Visst ungarna ska itne köpa amok men barn ska vara med på visningar, de ska ändå flytta.
 

Rök på du, bara!!

Skrivet av  Amelie
Jag tänker i alla fall inte sluta ta mina barn till husvisningar! Jag kan gå till en annan restaurang. Kanske du kan gå till en annan husvisning också?
 

He, he

Skrivet av  Annjo
du kanske har träffat på mina barn på visningar :-) Visst, de är inte lika tysta och försynta som de flesta vuxna. De har högljutt sagt vad de tycker, provsprungit i korridorer, provhoppat i trappor etc. Sånt som har varit viktigt för dem.

Vi går nog till en annan krog, så du kan fortsätta blossa.

 

öööh?

Skrivet av  Allis
Och på vilket sätt var dess två jämförbara?
 

den som

Skrivet av  J
bara är beredd att sluta med ett dåligt beteende om någon annan slutar med ett motsvarande, påminner mig om vad det är som gör att vår värld ser ut som den gör....:-(

Ta själv ansvar för ditt eget beteende, det är det som förändrar världen! Sätt ett gott exempel vetja!
 

Jag vill inte heller ha rök på mig

Skrivet av  Fumlan
även om jag är vuxen. Har inte varit på många husvisningar så jag vet inte riktigt hur det brukar vara.