Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Kaili! *skäms*

Skrivet av Pinglan
men jag har köpt en röd munkjacka.*asg* SÅ snyggt på mig men inte på andra.*s*

Ja jag gjorde mig osams med en kille som "raderat mig ur sitt liv" som han sa. Jag vet inte vad jag gjort eller sagt + att han sa att jag väldigt bitchig. men det bjuder jag på!*S*
Han vägrar ju säga vad det är som gjort han förbannad.

kram
Svar på tråden: Kaili! *skäms*

Ha ha ha ha ha

Skrivet av  Kaili
Hoppsan, han verkar vara en lättstött kille? Jobbig typ... bättre att säga exakt vad man menar... men skit i honom... han var nog ett undantag och några killar måste ju vara puckon, eller hur? (Och för jämlikhetens skull så finns det ju en hel del puckade tjejer oxå! Nu är jag väl PK?)

Sååååå, röd munkjacka??? Oj oj oj... bådar inte gott *asg*
 

jag tror.....

Skrivet av  Pinglan
att detta var ett tecken på att han ändå va en stor SKIT. Tur att man märkte det nu då.*S*
Puckade brudar finns ju oxå som sagt.

Ja röd munkjacka! Men jag är ju så snygg i den.*S*

kram på dig
 

puckot.....

Skrivet av  Pinglan
vågar inte ens va inne på MSN.*S* Han loggar ut så fort som möjligt då han ser mig där. Men inte ska du tro att han blockar mig?*asg*

kram
 

Klart han inte blockar!

Skrivet av  LillKatt
Han vill ju att du ska förändra dig. Strunta i puckot och var den du är! Vi gillar dig!
 

ursäkta en fråga...

Skrivet av  em...
..men nu blir jag nyfiken vad intern skämtet med röda munkjackor är? innan susar iväg å köper en röd/svart/vit som jag sett...

pliiiis.... :) *nyfis*
 

Åhhhh....

Skrivet av  Kaili
men det får inte jag svara på... *puffar Pinglan i sidan* ledsen.... men köp du din munkjacka, det är helt lugnt *ler*
 

hmmm

Skrivet av  em...
oki doki...
 

Artiklar från Familjeliv