Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Blir så in i h*lvete less på x

Skrivet av Nettan
har inte hört nåt sen jag bad honom flaxa, men så nu har han lagt in kommentarer på min fotosida, så jäkla uppenbart att det är från honom o jag fattar verkligen inte varför?
Han kan ju inte på fullaste allvar inbilla sig att jag skulle vilja ha honom tillbaka eller?
*suck*
Vad säger man?
Inte lätt å va poppis.... ;)
Nä, ignorera honom e väl enklast men det är svårt för nu då mitt liv går vidare så vill jag ju definitivt inte ha honom kvar i mitt liv o lika förbaskat så håller han sig kvar som en liten blodigel.....
Svar på tråden: Blir så in i h*lvete less på x

tja vad säger man...

Skrivet av  em...
Gott om smarta karlar ere ont om... eller va det gott om onda karlar lr va det dumt när karlar smakar gott.. eller tja

_KARLAR_

de räcker ;)

skulle nog tillämpa *brutal ärlighet* i detta fall
*håller för öronen på Pepsi å div andra minderåriga*

*far åt helvete skitstövel* lr nått annat lämlig fras..
karlar säger juh att dom inte gillar hintar så *vassego* *spell it out loud*
:)

ehhh fotosida... *hmmmm* ja HA JAAAA *tittar uppfodrande* DEN HAR MAN JUH INTE FÅTT SE *VILL DEE* !!!

*pliiiiiis* *ler snällt å fint å ber vackert åxå om inte ordern hjälpte* ;) *blink* *blink*

*kram*
 

Japp

Skrivet av  Mathea
Ignorera honom, bry dig inte, låt han hållas om han tycker det är kul. Her Igel borde ju tröttna om han inte får nån respons.

Jag vet, lättare sagt än gjort!

*kram*
 

Jobbigt...

Skrivet av  Kaili
Vissa har ju svårt att släppa eller tror att man har ångervecka eller nåt... Fast i ditt fall, med flytt och barn borde ju han ha begripit att man inte kan börja om igen... Sicken dåre... Men säg det tydligt... Nej tack! No way! Räcker inte det kan du ju alltid förtydliga... *S*
 

Tack tjejer

Skrivet av  Nettan
inte jag som överreagerar då med andra ord....
Jag HAR i klarttext sagt åt honom när han höll på o mailade att "jag VILL INTE HA DIG KVAR I MITT LIV!"
Uppenbarligen fattade han inte ändå...
Är väl bara å fortsätta ignorera honom antar jag så bör han väl ge upp nån gång.
Det sjukaste är att han tydligen fortfarande e ihop med den lilla blondinen han lämnade mig för, och ändå försöker han smöra in sig. Jag menar, vad fan är det för fel på honom?
Undrar vad den nuvarande skulle tycka om hon visste att hennes "drömprins" sitter o smörar med exet?
Jaja, skit samma, tur man har nåt mycket goare o snällare på gång här istället, puckot får fortsätta drömma han om svunna tider.
Kram på er
 

Stackare, inte roligt att vara poppis

Skrivet av  Laijron
Men X kan vara så dumma så de vill ha tillbaka den som nyligen gjort slut med en. Har du inget med honom att göra; barn, ekonomiskt, släkt mm så ignorera, det är det bästa.
 

Men jag tycker att det är

Skrivet av  LillKatt
respektlöst att jaga efter en då man separerat nyligen och ska rota sig i sin nya livssituation.
 

Håller med

Skrivet av  Nettan
och det var ju faktiskt han som gjorde slut o nu är det han som håller sig fast även fast jag försöker skaka honom av mig för allt jag är värd.
Jaja, han måste väl ge upp NÅN gång!
 

Det är respektlöst

Skrivet av  Laijron
och jobbigt, det håller jag med om. MEn som sagt var, han borde ge upp någon gång. VAr glad att han bor långt borta så du slipper få oväntat besök varje dag.
 

jo

Skrivet av  Nettan
fast det var ju HAN som gjorde slut!
Men du har rätt, jag har inget samband med honom, varken släkt eller vänner o det är numera 70 mil emellan oss så jag får väl ignorera honom men va fasen, jag har ju fullkomligt skitit i honom så varför kan inte han göra detsamma då?
 

Artiklar från Familjeliv