Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jag har trååååååååååååååååååkigt

Skrivet av Nettan
och sitter här o undrar hur sjutton jag ska klara mig utan er SM:are sen när det är dags att ta det definitiva steget tillbaka till osingel-landet?
Har ju trivts så himla bra härinne med er, älskar er alla för hur fina ni var då jag hade det jobbigt med exet och ni alltid hade stöttande ord till övers.
Även nu då man är munter och glad så får man alltid goa svar av er...
Äh, tror jag skiter i osingel-landet o stannar hos er istället.....
Eller....???
Äh, den som lever får se. *s*
Ha en bra kväll önskar svammel-Nettan
Svar på tråden: Jag har trååååååååååååååååååkigt

Men hörru!

Skrivet av  Ziggy
Det finns ju andra som har varit osinglade avsevärt längre och poppar in och ut här ändå utan att någon har synpunkter....snarare tvärtom. Så grubbla inte så mycket över det.....du ska inte låta medlemskapet på "singelhångel" styra dina livsval alltför hårt!
Kör på med ditt IRL liv du också kan du få kalla dig "semi-singel" eller nåt för all framtid när du tittar in här emellanåt! :-)

En bra kväll till dig också!
 

Va go du är

Skrivet av  Nettan
ok, då ska jag göra så. När jag lämnar osingel-landet så fortsätter jag göra små inhopp här o kolla så ni sköter er. :)
Kramis
 

Äh!

Skrivet av  Camelia
Du är så välkommen ändå, så länge vi slipper äckliga detaljer om ditt fantastiska sexliv som osingel - det klarar vi nog INTE här! ;-)

Roligt att du har träffat någon, så kan du ju ägna kvällarna åt roligare aktiviteter än att nördhänga med oss här inne på SM!
 

*s*

Skrivet av  Nettan
ok, jag ska bespara er detaljerna. ;)
Jo, det är roligt att ha träffat nån igen, det blev väl lite snarare än jag tänkt mig o därför tar jag det extra lugnt nu också men det verkar onekligen lovande ialla fall... :)
 

?

Skrivet av  Lillan
Men du träffar väl själv någon? Eftersom du skulle vara otrogen om du gick på krogen och raggade......

 

Hrm...

Skrivet av  Camelia
Värst vad vi var väl pålästa här då... ;-) Jodå, jag har en vän som jag pussar på munnen, och eftersom jag är av det extremt monogama slaget, så håller jag mig till en åt gången. Men jag är fortfarande sigel, så det så! (*håller mig för öronen och ropar bingo, bingo!*)

Och om jag till äventyrs skulle ändra på mitt civilstånd så tänker jag ändå ansöka om hedersmedlemsskap på SM, efter att ha varit singel i stort sett oavbrutet under 30 år.
 

fru Ziggy

Skrivet av  Lillan
kul
 

Nähädu!

Skrivet av  Ziggy
Nu skenar fantasin iväg lite väl långt!
Jag kan garantera dig att det är inte i egenskap av Lady Stardust som Camelia pussas utan det är någon annan än Ziggan som är den lycklige!
 

Va?? *ASG*

Skrivet av  Camelia
Var har du fått det ifrån? Även om jag inte tvivlar ett ögonblick på att herr Stardust är en synnerligen trivsam herre att umgås med så har våra vägar aldrig korsats IRL, utan våra bataljer förs uteslutande i cyberspace.

Varför har du fått för dig det här? Och vem är du egentligen Lillan? jag känner inte igen ditt nick.
 

Besökare

Skrivet av  Lillan
Jag är bara en av tjejerna i Ziggys fanclub.
 

Där ser man!

Skrivet av  Ziggy
Och som tidigare så säger vi väl då att det finns ingen fan-club. Men nu börjar det bli så många på sidor här och där så det kanske vore ett business case med att starta en och ta ut medlemsavgifter.

En aktivitet som det dock varken är lönt för fan-clubben eller någon annan att ägna sig åt är att spekulera i vem jag pussar på eller inte IRL.
För det kommer ni ju ändå aldrig att veta.....så det så!
Och det finns ju faktiskt människor och individer utanför AFF också.....vem vet....kanske det är en sån?.....Eller är det någon överhuvudtaget?......
Vad vet jag? "Följ med i den spännade fortsättningen av Lödder nästa lördag"

(Fast det vet jag ju i och för sig.....men inte du! *s*)
 

Vad spännande!

Skrivet av  Camelia
Och vad har fått dig att dra den felaktiga slutsatsen att Camelia och Ziggy har blivit ett par...???

Nog för att jag är kass på att ragga, men jag tror nog att det skulle märkas liiiite mer om jag hade försökt att göra ett pass på Ziggan... oh well. Skaffa dig ett IRL-liv så slipper du att spekulera i sånt här eller tro att det inte finns en värld utanför AFF. (För det GÖR det väl...? Säg att det gör det!!)
 

Artiklar från Familjeliv