Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej!?

Skrivet av mitzu
Jag snubblade hit av misstag och insåg att jag är ju singel oxå!? Jag får prata med er! Hej! Jag är 35 år, har 3 barn 11, 5 och 3,5 år. Min minsta är autistisk så därför "hänger" jag på det snacket en del + en massa andra men just här verkar man kunna babbla om vad man vill utan något riktigt mål eller mening vilket passar mig utmärkt just nu! Det känns nästan otillåtet! Jag har precis singlat mig (2 mån sedan ungefär) men har levt särbo i flera år och haft ett förhållande i sammanlagt 6 år som mest liknat ett Noren-drama.. Därför har jag precis vågat känna mig lite lycklig igen och vågar börja prata men såfort som jag öppnade slussarna så kom en störtvåg ut som just nu håller på att dränka min lilla tappra krets av närstående och vänner så jag tänkte att jag kanske kan dränka er lite till och från ibland också, sprida mina gracer (eller mitt bullshit, vilket som..). Ja, nu har jag ialla fall presenterat mig lite, hoppas att jag får vara med och att ni mår bra och inte blivit drabbade av katastrofen eller så.. Ta hand om er!
Svar på tråden: Hej!?

Alltså, du är

Skrivet av  Milou
ju så himla välkommen... *flinar*

men du måste ju säga var du kommer ifrån? Och om du är en huggande barracuda? ;) *läser i en annan tråd*

Jag menar... ge grabbsen en chans! :D

Och du, babbla är vad vi gör allra bäst härinne!
 

Jag är

Skrivet av  mitzu
från hufvudstaden, född uppvuxen och lever där i förorten, röker omåttligt, dricker det jag kommer över och liknar mer en stor vacker vit haj, gärna närkontakt om det går för sig att smaka lite sen.. *ler och rensar tänderna med en benknota*..? Inuti är jag en död sill, möjligtvis en surströmming.. Några grabbar har just nu inte skuggan av en chans men det är klart.. om det kom någon.. Äh, skit i det, det händer aldrig mig i alla fall, men om du behöver veta vilka du absolut aldrig ska gå hem med, så ska du följa med mig ut nångång och be mig peka ut alla som jag tycker ser intressanta ut! Då slipper du genast fundera på vilka som är sinnessjuka, knarkare, kvinnomisshandlare, skojare och bedragare, fängelsekunder eller bara skitdåliga i sängen..
 

*asg*

Skrivet av  Kaili
Du verkar vara perfekt partykompis! Dessbättre så letar jag inte efter någon just nu... Men jag kanske återkommer *flinar*

Och du är mycket välkommen hit!
 

Hejdu

Skrivet av  Nettan
jodå, här finns inga direktiv för vad man pratar om, vi samtalar om det som faller oss in. :)
Ett riktigt glatt gäng och tvivelslöst den sida jag trivs bäst på. :)
Mer om mig finns i infon och så får jag önska dig varmt välkommen hit
 

Artiklar från Familjeliv