Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

KOmmer snart tillbaka...

Skrivet av Malin
efter att ha kämåpat i motvind i snart fyra månader så kommer jag nog snart tillbaka till er. Inte av egen vilja tyvärr. Hat träffat en man som sätter sina barn, sitt arbete och sina vänner långt framför mig. Barnen är ju självklart, men allt det andra. Finns ingen tid över till mig alls. Han vill nog inte ge någon människa det utrymmet och trivs npg bäst i sin ensamhet. Har varit tålmodig så vännerna häpnar men trots detta så känner han pressen och drar sin bara mer och mer undan. varken telefonsamtal och sms längre. Märklig på rösten i telefonen idag men hade itne tid att prata. Känner igen tecknen sedan en tidigare svacka.

Det känns så pest att vara så kär och inte få tillfälle eller utrymme att visa det. MEn det är ju tyvärr så att "it takes two to tango". Så hur mycket känslor jag än har och hur gärna jag vill dela mitt liv med honom så är det ju inte jag som bestämmer.

Ska ta en sömntablett och försöka sova...

Kram på er alla!
Svar på tråden: KOmmer snart tillbaka...

Tråkigt

Skrivet av  Nettan
been there,done that....
Blev hastigt o olustigt dumpad av exet förra hösten, jag älskade honom gränslöst o trodde han kände detsamma, sen meddelade han bara kort o koncist att han inte älskade mig längre.
Lite senare upptäckte jag att orsaken var ett blont litet bombnedslag.
Jaja, skitstövel är han och han får skylla sig själv nu då han börjat ångra sig. :)
Det finns bara en väg o det är framåt....
Kan väl säga detsamma om din pojkvän; han får skylla sig själv när han inte inser vad han förlorar.
Kom tillbaka hit du så länge så ska du se att du hittar nån som är värd din kärlek o energi i sinom tid.
*tröstkram*
 

urs Malin

Skrivet av  em...
det lät inte som en trevlig sits alls ... svårt svårt de där :-/

önskar att du hittar kraft att se till att det blir ngn ändring.. va det nu krävs för att det ska bli det..

skickar *kramar* sålänge...
 

Usch!

Skrivet av  Jenny FR
F*n vad trâkigt !
Jag mâste rusa i väg nu och hämta kottarna!
Hoppas att det ordnar sig för dig! Tänk att Du gâr före dig själv, det viktigaste är att Du är lycklig och är du inte det nu, sâ ....

Kram
 

Vad tråkigt...

Skrivet av  Mathea
.... när det inte funkar. Men vi har tid med dig iaf! Välkommen hit! :-)