Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hej alla killar & tjejer!=))

Skrivet av Pinglan i dimman *s*


Pinglan lever men det är knappt.

Nyårs helgen vart en katastrof. Jag och syrran drog till Hudik till hennes polare. VI fick städa, passa barn och handla mat. På nyår gick vi ut på Stadt. Syrran och jag bråkade men är nu sams. Så onödigt att bråka!
Det var så skönt att åka därifrån.

Dejtade en kille där uppe oxå.=)) TYvärr så hade han sin familj i Thailland. *gråter* Ingen funnen!=(( Men han ville så gärna träffa mig. Vet inte hur denna fortsättning följer alls. Jag ligger lågt med honom just nu, men jag kan tänka mig att träffa han igen-*S*

Pga bilresan upp/ner så fick jag ont i nacke/rygg. Krockade -02 och det känns nu.=(( Var till läkaren idag och fick några dunder värktabletter. Så OM jag stavar illa nu så är det pga dom.

Annarr är det väl bra tror jag. På måndag börjar min praktik på 10 veckor. Ska bli skönt!

På lördag ska jag på en dejt.*S* Bli bjuden på middag och rött vin. Känns bra!


Hoppas att ni alla har det bra!


KRAM
Svar på tråden: hej alla killar & tjejer!=))

haha *förlåt*

Skrivet av  Humle

Började tabletterna hjälpa där kanske...
Å nej jag har inte slitit mig än.. borde verkligen det..*L*

Lyckades visst bjuda hem en kille imorgon..
Visserligen inte första gången vi träffas..
men nog första gången som det e bestämt innan att han ska me hem..*S*

Han e sååå go men jag får inte bli kär.
För vi har det bra såhär.
Han sover här på helgerna.. Men vi går inte såååå långt som vissa tro.
Andra tro eller hoppas på att vi e ett par mens vi båda säger att det få tiden utse.
Men inte nu!

Lycka till med dejten!
Kram
 

Lugnt och försiktigt!

Skrivet av  Camelia svamlar innan tabletterna verkar...
Det låter bra! Läste om din cysta förresten - *ryser* - skönt att allt gick bra!
 

Groggy som fan....

Skrivet av  Pinglan
på tabletten!=)))
Somnade ovaggad igår och har vart däckad hela natten.

Känner att jag inte har alla "hästar i hagen" just nu. Men jag känner iaf inte värken lika mycket.

ha det så trevligt på dejten!

kram
 

Pinglan din gamla flirtkula!

Skrivet av  Camelia svamlar innan tabletterna verkar...
Hur bär du dig ÅT för att få alla dessa horder med män efter dig??? Jag är dödsimpad!

Läge för en flirtkurs för oss bitterfittor inne på SM kanske...? Jag anmäler mig direkt!!
 

maila mig.....

Skrivet av  Pinglan
så ska jag berätta!*asg*


jag vet inte men nånting är det ju! Samtitigt blir man ju lika snabbt dissad oxå.

kram på dig