Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Urrrk

Skrivet av Sailormoon
Svårt att hitta någon som inte vill bestämma över en, i alla lägen. Tänker alltid och i dumma banor. :(


Kommer nog hit strax.
Svar på tråden: Urrrk

Nej, vad trist...

Skrivet av  Camelia svamlar innan tabletterna verkar...
Hoppas att det löser sig - om inte så finns det alltid en axel att gråta ut på och ett öra som kan lyssna här på SM.
 

*kramar om*

Skrivet av  Humle

Misstänker att just du behöver en värmande kram just nu så därför får du en av mig *kramar*
Hoppas att det löser sig på något sett men bara till det bättre!

kram kram
 

en axel...

Skrivet av  Fenrisulven
finns här...du är välkommen till Sankt Olof så går vi å tar en bira.
 

hmmm

Skrivet av  Forz..
Tjejen sköt om dig på det nya året
 

KRAM.....

Skrivet av  Pinglan
till dig kommer här!
 

KRAM....

Skrivet av  Pinglan
kommer här til dig!!!!
 

ja du...

Skrivet av  em...
..tänk att det finns folk som inte kan acceptera att det finns andra sanningar än sina egna...

jobbigt låter det :-/

låter som du redan bestämt dej, så hoppas att separationen går så smärtfritt som möjligt, och att du känner dej nöjd med ditt beslut. så gott man nu kan det...

all styrka och kraft skickar jag dej....
 

Alltså...

Skrivet av  Milou
jag reagerar starkt på att bli bestämd över... kan själv, och vill själv. *ler* Jag har problem med att uppföra mej (enligt någon annans riktlinjer)

Så jag förstår dej. Att bli bestämd över ska upphöra när man flyttar hemifrån, typ..

Välkommen hit om det blir så! :D
 

Nej men vad nu då?

Skrivet av  Christopher
Är det ditt berömda s.k. lammkött som har blivit skämt? Trist i varje fall.

Du får väl komma hit och dränka sorgerna i litet whisky medan jag t.ex. försvarar Bush och litet annat som får dig att inse hur bra du hade det i det förhållandet som just håller på att spricka... ;-)
 

Whisky?

Skrivet av  Milou
Om man får en whisky kan man lyssna på hur mycket trams som helst! ;)

Fast helst då med cocacola... Typ 1 till 5, ungefär som saft... :D

 

Inte MIN whisky!

Skrivet av  Christopher
*noterar*: Köp slaskwhisky tills Milou kommer på besök...
 

Päroncognac!!

Skrivet av  Camelia
Har jag ju sagt! Funkar dödsbra på barracudor! *S*
 

Javisstja, det var ju du, Camelia

Skrivet av  Milou
som myntade uttrycket... leg opener, var det va? :D

Ska man vara indiskret och tala om att det behövs inte Xanté till det, för en Milou... Men kanske andra grejor. Det är väl för närmast sörjande att undersöka isåfall... *moahahahaha*

Barracudor förresten. De går väl igång på fisklukt? *asg*

 

Äh, Christopher...

Skrivet av  Milou
Jag är inte så kinkig... kan blanda vadsomhelst med cocacola. En Laphroig eller varför inte MacAllan? Hmm?

Huvudsaken är ju att man känner den goda Cocacolasmaken? Eller hur? ;)
 

*viskar*

Skrivet av  Camelia
Musöppnare! (Nu citerar jag då min kompis Fredrik, som är lite i ärligaste laget...) Det värsta är ju att det stämmer... grrr...

 

*flinar*

Skrivet av  Milou
Musöppnare? Hmm..: Råttfälla borde väl vara mer med sanningen överensstämmande?

Eh.. "Hur fångar man en terrier lättast?" ("Dingla med bytet framför näsan på den!")

Så ditt stalltips för singelmingelpojkarna är alltså att köpa hem päroncognac? *noterar vad man ska passa sej för*

Päroncider kan funka lika bra, faktiskt. :D Sägs det, -jag- har ingen aning? *visslar oskyldigt*

 

Inte med mig!

Skrivet av  Camelia
Efter den där drapan så dricker jag aaaaldrig päroncognac offentligt längre. Huh.

Vad som funkar på mig...? Eh... ingen aning, är dessutom så disträ att jag aldrig fattar när någon stöter på mig. Det brukar mer vara "Herregud, hur kom du HIT?? Hur gick det HÄR till??" *stirrar förfärat på rar karl och försöker slingra mig bort från under honom* Jag är hopplös.