Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Var ute igår med

Skrivet av Kaili
min dejt på en liten gullig pub, som är mer som ett vardagsrum. När vi kom in så kastade de glatt fram stolar till oss. Efter ett tag hörde ett besviket mutter ... Äh, de där, dom är ju så nykära... går ju inte att prata med... *skratt* Sen när vi gick fick man höra... Jaha, då var det slut på smackandet då... Vi som knappt pussats alls, jämfört med vad vi brukar... *flinar*
Intresseklubben antecknar va? Och nej Lillan, det var inte Ziggy *asg*
Svar på tråden: Var ute igår med

Men Kaili...

Skrivet av  Milou
du får ju inte avslöja såna detaljer för alla... jag menar, visst hade vi det mysigt... ;)

Dejta igen? :D

(Obs, skojar, men det kanske de flesta förstår? Även om "Lillan" inte gör det?)

 

Milou! Jag trodde det var hemligt?!?

Skrivet av  Kaili
*skratt* Nä... det var ju inte med dig heller... inte var det Laijron heller... Eller Pinglan... eller... *S*
 

Äschdå...

Skrivet av  Milou
Och inte var jag i tokholm heller under nämnda tid. Tror jag har alibi för det mesta sen nån gång under nyåret? Fast iofs, sen jag kom hem så har mitt alibi bestått av ett styck prins och ett stort stycke svart pärla...

Som för övrigt fortfarande inte är jordens mest modiga rottweiler.. *skratt*
 

Stackare

Skrivet av  Laijron
Inte hångla så mycket som ryktet sa. Du får helt enkelt ta igen det på nästa dejt. ;)
 

Åh, jag ha redan tagit igen och

Skrivet av  Kaili
ska fortsätta ta igen... *myser* Det är ju såååå härligt... och sovmornar är ju aldrig fel... i alla fall om man inte sover... *S*

Hoppas det löser sig med ex:et, aldrig kul när det strular... Kram (Nej, vi är inte ihop *upplyser* kramar ändå *S*)
 

Åh...

Skrivet av  Mathea
... en Uppsala-dejt.... Väcker minnen till liv.... :-)

Där bor, eller bodde iallafall, en till pudding. Då såg han ut som en Peter Jöback-kopia, idag är han *räknar* 47 år... Oj! Undrar om han är lika snygg? *s*
 

Artiklar från Familjeliv