Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Så det är lille Ziggy pojken....

Skrivet av PEB
.. som gör att kvinnsen blir som galna :-)
Ska väl erkänna att eftersom jag aldrig haft den äran att träffa herr Stardust IRL så kan jag inte veta om denna mass-hysteri är befogad.
Men till Ziggy själv kan jag bara säga GRATTIS!!
Du har uppenbarligen skrivit dig rätt in i kvinnornas hjärtan vilket är en bedrift bara det....respekt.....


Kan inte låta bli att småle......
Svar på tråden: Så det är lille Ziggy pojken....

Well...

Skrivet av  Camelia
Nu när det är officiellt att jag inte är på G att bli Mrs Stardust så kan jag ju erkänna att jag är småkär i pastor Johnson... men han lyser ju med sin frånvaro på det här forumet numera.

*HOJTAR* JOHNSON!! Logga in så schkaaa jaaa sextrakassera dig!
 

:-) Jasså!

Skrivet av  PEB
Så vilka avslöjanden det blev ;-)
Jo! Johnsson är en raring...... lycka till!
 

Jaså?

Skrivet av  Camelia
Jag har ju aldrig haft det stora nöjet att ha handpåläggning med pastorn IRL, men han är säkert trevlig där också. ;-)

Hm... om jag har förstått saken rätt så är han kanske tyvärr liiiite för gammal för Camelia... en 25 år eller så... *S* Äh. Ingen mer päroncognac för mig ikväll!
 

För gammal??

Skrivet av  PEB
Hallå!! han är välhängd bara!
Du vet med ålder kommer erfarenhet ;-)
 

Välhängd???

Skrivet av  Camelia
Jaså, det är han...? *rodnar*

Erfarenhet och erfarenhet... jag siktar för tillfället in mig på ungdomlig entusiasm! (Och kommer att känna mig mindre peddo när min vän-som-jag-pussar-på-munnen fyller 22 om 12 dagar...)
 

Pastorn...

Skrivet av  Mathea
.... kanske har nåt barn i lämplig ålder? ;-) *skojar*

Men var är pastorn? *saknar*
 

PEB har....

Skrivet av  PEB mäklerskan
.. träffat Pastorn IRL och han är en sann gentleman... *host* var i alla fall då jag träffade honom :-).

Så go girl go!!
 

Okej...

Skrivet av  Camelia
Behöver inga fler detaljer - tror dig! ;-)
Nu blev det liiite stora växlar på mitt första inlägg kan jag tycka...

Är nöjd och glad med min tillvaro för tillfället.
 

Och Ziggy kan bara säga...

Skrivet av  Ziggy
.....att den som vill tråna får fortsätta göra det i den här pseudovärlden om dom vill......men det är nog tyvärr att ödlsa energin i fel riktning!

För hans alter ego IRL har för närvarande stängt för ingående samtal av den kategorin!

(Och som tidigare så får väl en liten Zigga vända sig om och rodna lite i smyg över uppmärksamheten som dyker upp med jämna mellanrum. Något förvånande för tillfället dock då min frekvens på denna sida har varit tämligen låg i ett par månader även om jag dyker in och kollar läget emellanåt)

Freak out in a moonage daydream, ooooh yeaaaah!
 

Du kan väl lova att...

Skrivet av  Camelia
Meddela när linjen eventuellt blir öppen för inkommande samtal igen då så att vi flickor här på SM kan ha huggsexa om dig. Och även Lillan då.
 

Inte ska det väl....

Skrivet av  Ziggy
.....bli nån huggsexa här inte oavsett om linjen är öppen eller inte!
Och var det inte så att det tutade upptaget i din lur?
Så då får det väl sägas detsamma!
 

Hehe...

Skrivet av  Camelia
Det verkar väl så att döma av inläggen här...? ;-)

Det tutar upptaget i min lur för tillfället ja, hög tid efter att eventuella telefonörer under några års tid mötts av meddelandet "abbonnenten kan inte nås för tillfället - var god försök senare".
Lovar att meddela om jag överger mitt semi-singelskap och är ute på banan igen! (Hur går det med dina officerskompisar förresten? Kommit på några lämpliga kandidater till en uniformskåt 30-åring?)
 

Jorå!

Skrivet av  Ziggy
Jag har ju påbörjat min screeningprocess åt dig och lät lämpliga kandidater identifiera sig när jag var där på kalas innan jul.

Skall nu analysera urvalet och därefter sätta upp en lista åt dig i prioritetsordning. Behöver dock att du anger dina viktigaste urvalskriterier förutom dom uppenbara: Singel, 20 - 35 år, M/Ä!

fast personögen tycker jag ju du borde vänta tills Alfred E Neuman eventuellt blir ledig! *ASG*
 

Du är då för hjälpsam!!

Skrivet av  Camelia
Min lista toppas av egenskapen "trogen" och över 180 centimeter. *S* Jag återkommer med resten!

För övrigt så anser jag att Alfred E är en skam.
 

Tsssssss.....

Skrivet av  Kaili
Alfred är upptagen! Min brorsdotter har i alla fall snott/fått troligen en autentisk Alfred E... Min bror pådstår åtminstonme att han är en exakt kopia... t o m med fräknar och tandglugg...
 

Amen hallå!

Skrivet av  Kaili
Hur stavar jag? Jo illa!!!! *skäms*
 

Ziggy och Mackan

Skrivet av  
är ju buksvågrar om jag inte minns fel