Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Utmanar dig på duell Ziggy

Skrivet av Mackan
Då vi nu ska vara buksvågar så måste du ju ha nöjsat runt med min flickvän ;-). Välj vapen Whiskey eller Tequila förloraren får en natt med Östlund you know who. ;-)
Svar på tråden: Utmanar dig på duell Ziggy

fasen oxå...

Skrivet av  Fenrisulven
måste man ha pökat samma person för å få vara med å kröka?????
 

Men...

Skrivet av  JOL
...om man driver "släktforskningen" ännu längre så innebär det väl i princip att alla i generation 60 & 70-talister som haft runt xxx antal partners är med i samma knu**-verkstad?

Eller va?

Kan man då kalla sig för knu**-männingar eller pök-sysslingar eller rentutav nupp-bryllingar? *funderar*

*går och tar en lååång dusch!*
 

Inte för att jag....

Skrivet av  Ziggy
.....kan erinra mig att jag har nojsat runt med din flickvän. Har nog aldrig nojsat runt med NÅGONS flickvän så vitt jag vet.....föredrar sådana som inte är upptagna och därmed otrogna.

Men vem fan behöver en ursäkt för en Whiskybatalj?
Kör på!
 

Men vad..

Skrivet av  Vaniljpuddingen
.. är det med Ziggan som gör brudarna härinne som galna? Vad gör du me kvinnsen, Ziggy? Inte utan att man blir lite nyfiken nu när Pastorn tydligen är ute och missionerar på annat håll.. ;0) *he, he*
 

Tja...

Skrivet av  Camelia
Om du kikar på den något sneda könsfördelningen här inne på SM (40 aktiva tjejer och 3 killar, typ...) så kan du se att det nog inte är så svårt att bli popppis här! Inte för att jag för ett ögonblick betvivlar att herrarna här på SM inte skulle sticka ut i en folkmassa, men i alla fall!

Jag _förstår_ inte att inte fler män söker sig hit. Var annars kan man munhuggas med ett gäng begåvade flickor i sina bästa år dygnet runt...?
 

Ja, det kan..

Skrivet av  Vaniljpuddingen
.. man ju fråga sig! Dessvärre är nog rätt många män lite oroliga (med rätta!) att de kommer tillkorta vad gäller munhuggning med ett gäng begåvade pumor i sina bästa år. Det är ju inte alla som behärskar talets gåva lika bevandrat som exvis mr Stardust .. ;0)
 

Mmm...

Skrivet av  Camelia
Synd... och min vanliga taktik för att inte skrämma män i sken - hålla truten och sitta och se dekorativ och vän ut - funkar ju inte alls här... hm... *funderar*
 

Den där..

Skrivet av  Vaniljpuddingen
... väna, oskyldiga typen har jag aldrig klarat av att vara. Jag kör med en annan taktik, jag chockar dem stela med mina munhugg och medans de fortfarande är paralyserade så hivar jag upp dem under armen och sen bär det iväg hemåt. Det funkar ju inte heller här.. *hmmm*
 

Så rätt så

Skrivet av  Mackan
Eller e det egalt nu o sätta på alla tjejer här inne eftersom vi då "redan" har gjort det tro? Man kan ju undra vem den anonyme e som vet allt detta skulle tro att det e den där som inte fick komma in o vara med på gruppsexet vi hade på Lucia kanske.
 

Näe Mackan!

Skrivet av  JOL
Nu kan ju vilken oinvigd som helst förstå varför vi på senaste tiden haft skytteltrafik till IKEA och vad vi egentligen använder 40-packen stearinljus till! *Gahhh!*

Dags att koda om våra hemliga meddelanden "Nu har jag varit på IKEA" eller "Nån som ska med till IKEA?" till något annat...så att vi inte avslöjas.
 

*ASG*

Skrivet av  Camelia
40-pack? Jag köpte 100 i en låda när jag var där senast... *rodnar*

Kanske... eh... "Dags för en ny Billy...?" ;-)
 

One big happy family! IMT

Skrivet av  Ziggy
FFF HTB
 

Artiklar från Familjeliv