Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla glada,

Skrivet av Milou
ser att ni härjat friskt härinne... *ler*

Själv har jag varit barnledig hela helgen, ägnat mej åt "hobbyarbete" och att ta långa promenader... I full storm på en pir ute i havet, hur klok är man då? Men kul var det. :)

Lagat god mat, ätit densamma, sett på film... Varit oroväckande långa stunder från datorn, eh... kan man det?

Snart kommer prinsen hem till sin mamma, skönt då att ha nyladdade batterier! :)

Ha en skön söndag, alla!
Svar på tråden: Hej alla glada,

Godmorgon

Skrivet av  Mathea
Har också en barnledig helg och var ute igår, vi skulle bara ta ett glas som det hette så fint, men kom inte hem förrän 4 imorse. Hade kul som bara den! :-)

Nu ska ägna mig åt något så kul som att byta fönsterlister.

 

Vi borde träffas....

Skrivet av  Dupin
Har själv tillbringat dagen på/i Sandhamn, promenerandes i ganska så ordentliga vindar! Jag gillar sånt - vi har rest mycket på vintern till riktiga "sommarresmål" som Skagen och sånt - älskar att klä på mig ordentligt och trotsa vädrets makter!

 

Ja! :)

Skrivet av  Milou
Det vore roligt, då kunde vi knata ner på min favoritsträcka i skogen, och övernatta i stugan vi tillbringade en natt i, och elda i öppna spisen och sitta och ljuga över en flaska(bag in box?) rödvin...

Alternativet att gå ut på piren är ju förstås inte så dum heller, det är så fridfullt därute. Trots full storm. *ler*

Jag har inte rest så mycket, men tar gärna tillfället i akt och "semestrar" hemmavid... Det stora i det lilla, så att säga.
 

Gud så mysigt det låter!!

Skrivet av  Dupin
Jag håller på att somna vid datorn just nu av all frisk luft idag, så det blir nog att ramla i säng!

Vi hörs!
 

Artiklar från Familjeliv