Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Hej alla singlar-wannabes!

Skrivet av LillKatt
Jag kom hem igår från dator- och mobilfria södra Sverige, och tittar in allra hastigast för att se hur ni har det.

Ska inte dra hela historien om hur fantastisk min nye pojkvän är, nej, det ska jag inte. Men nu fick jag det sagt i alla fall. :)
Svar på tråden: Hej alla singlar-wannabes!

lalalalalalalalaBINGO

Skrivet av  
 

Varför inte?

Skrivet av  Nettan
:)
Är väl bara bra det tycker jag, att han är fantastisk.
Kram på dig
 

Kul!

Skrivet av  Kaili
Grattis till dig oxå... verkar vara epedemi här nu... smittar av sig verkar det som... och klart du ska berätta, det gör vi andra *ler*
 

Jag kan berätta detta:

Skrivet av  LillKatt
Jag kommer att stanna med honom för alltid. Och de få nätter vi inte kan vara nära varandra känns fruktansvärt jobbiga.

LillKatt är inte singel mer.

Sedan om någon av er tycker att jag betett mig dåligt på något sätt så ber jag om ursäkt. LillKatt funkar så här att känns det bra så är det bra och känns det inte bra så ska det inte vara. Och när det känns bra så känns det VERKLIGEN bra.

Och jag tycker att det har känts bra att skoja med er här på sm. Så har mina inlägg misstolkats och någon har blivit sårad så ber jag som sagt om ursäkt.

Pinglan, Camelia och Kaili - go girls! ;)
 

Vad härligt!

Skrivet av  Camelia
Det är min "vän-som-jag-pussar-på-munnen-ibland" också. :-) Fast det har å andra sidan alla mina karlar varit det första halvåret... Sedan så vet man inte riktikgt.
Hm... Får nog be att återkomma med en utvärdering någon gång framåt sommaren, tror jag bestämt.
 

Artiklar från Familjeliv