Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Inte sovit sen i fredags! =(( (OT)

Skrivet av Pinglan


Men inatt ska jag få sova. Fick idag morfin av läkaren.*S*

Näe det beror INTE på HAN.=))

Jag gjorde världens prakt vurpa i fredags på arlanda. AJAJAJ min axel. Slog i den hårt i asfalten. Har tagit starka värktabletter men dom har ej hjälpt. Idag gick jag till akuten och röntgade axeln(inget brutet) + att jag fick nått att sova på.

Gissa om jag ska lägga barnen tidigt ikväll?=))
Har ju några timmar att ta igen nu.

KRAM på er
Svar på tråden: Inte sovit sen i fredags! =(( (OT)

Uschdå..

Skrivet av  Milou
låter verkligen inte kul, har du möjlighet att få avlastning till barnen över kväll/natt så du får vila ut ordentligt?

Hoppas din axel snart är i skick som ny!
Krya på dej!
 

har precis sovit.....

Skrivet av  Pinglan
45 min. Men sen är det kört. Kan inte sova mer pga värken.

Men det löser sig ikväll! När barnen somnat sover dom.=))

tack vännen
 

Kom att tänka på en sak:

Skrivet av  Milou
Har du provat "yttre" behandling för din axel? Jag tänker på Ipren/Orudis/Voltaren gel som man smörjer in?

Jag har ju fibromyalgi och ibland när jag har rejält ont i ömmande muskler/muskelfästen/senor så smörjer jag med god effekt just Orudisgel. Funkar kanon mot "sån" smärta, men om den hjälper mot en kraschlandad axel vet jag ju inte förstås.

 

har testat....

Skrivet av  Pinglan
liniment & Tigerbalsam men inget har hjälpt.=((

Men nu jäklar ska jag iaf få sova inatt.*S*
Varma bad och duschar har gått bra. Men man kan ju inte ligga där i badet en hel dag.*S* Snacka om russin!

kram och tack iaf för dina tips
 

Men det är inte samma sak..

Skrivet av  Milou
Orudis/Ipren/Voltaren gel är en smärtstillande gel som innehåller samma sak som i tabletterna, fast man smörjer in det utifrån. Det ger lokal effekt och det är bra om man inte tycker om att äta för mycket tabletter eller om man bara har ont på ett ställe väldigt lokalt.

Värt att prova, bra att ha hemma. Tycker jag. :) Tigerbalsam och liniment är inte "min grej"
 

sov så gott

Skrivet av  em...
inatt då :) ja jisses finns det nått som kan få en så ur balans som att inte sova... :-/

fast skylla på att du ramlat på Arlanda.. *S* joho du ;) tror nog att du får säga åt pojkvännen att inte spänna handbojorna så hårt nästa gång *blink*

:)

 

Artiklar från Familjeliv