Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

hur mycket ska man behöva tåla?

Skrivet av minna
sonen går i sexårsverksamhet man trivs inget vidare pga en pojke i klassen.
Denne pojke har även gått på samma dagis innan o redan då var det problem med honom.

Har sett med egna ögon hur han tagit strypgrepp på sonen samt puttat honom med full kraft i golvet.
Han har sparkat honom i ansiktet på gymnastiken ( olycka enligt peronalen,,)och puttat honom i duschen så sonen vågar inte längre duscha i skolan.

När han gick på dagis var han så besvärlig att inte ens personalen klarade av honom.

Jag har pratat med lärare o sjuksyster vid flera tillfällen o fått svaren att de vet om att det är stökigt i klasen pga denna pojke o att det är mycket problem med honom.

Men varför händer det inget mer då???
Man kan inte bara låta tiden gå utan man måste agera o kanske omplacera denne pojke för övriga elevers skull.

Fy fan vad jag är trött på flata lärare o rektorer som bara skiter i problemen!

Min son kan inte sova på nätterna o har ofta ont i magen, gör allt för att hjälpa honom men vet snart inte vad jag ska göra!!!!!!!!!!!
Svar på tråden: hur mycket ska man behöva tåla?

Känns igen!

Skrivet av  Fly förbannad
Min 6-åring har det ungefär likadant.Jag inbillar mig att han är utsatt överhuvudtaget,men särskilt då utav en och det vet jag.Dessvärre har jag inte med egna ögon sett något,men skulle jag se när han sparkar och slåss,skulle jag själv säga till honom.Personalen verkar ju inte bry sig.Tänk då att de ska gå i samma klass i hur många år som helst.
 

Vad exakt tycker du..

Skrivet av  Fröken