Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Jenny!

Skrivet av Åsa
Lycka till med Arthurs operation på fredag - inga småsår nu ;-)

/Åsa
Svar på tråden: Jenny!

Tack...

Skrivet av  Jenny m. Arvid -99 & Arthur -03
men den har blivit uppskjuten till nästa vecka på torsdag, pga Arthurs hosta och att dom behövde ställa in operation på fredag. Men nu hoppas jag på torsdag nästa vecka istället.
Jag håller tummarna på att ni får en tid så snart som möjligt jag låg och tänkte på Er igår att det är fördjävligt att dom inte kan operera henne nu när hon behöver.
Har lust att ta en fika någon gång? Jag brukar träffa en annan mamma ibland och det är roligt om vi är fler.
Jag vet inte riktigt hur jag skall göra för jag vill inte lägga ut min mail adress här eftersom den är knuten till mitt jobb, men jag heter Jenny Lagerqvist och står i telefonkatalogen vi bor i Spånga. Så om du är intressrad kan du väl slå en pling någon kväll.
 

Trist och trevligt

Skrivet av  Åsa
Trist att operationen blev uppskjuten, misstänker att man laddar ganska mycket mentalt inför den! Men nästa vecka måste den ju bara ske,....

Det låter jättetrevligt med en fika. Jag har dock hittat ytterligare påtryckningsvägar på ALB och vill avvakta så att vi inte får någon operation - vinterkräksjuka, RS-virus .....och all annan sk.....får inte drabba skruttan nu ( menar inte att du är sjuk men någon annan kan ju var det på stan :-) )!

Här kommer min mailadress: [email protected]
Hör gärna av dig!

/Åsa
 

Artiklar från Familjeliv