Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Present till min mamma

Skrivet av Malin, Tilde & Nora
Min mamma fyller år nästa vecka och jag och syrran har ingen aning om vad vi ska ge henne!
I julklapp fick hon och pappa biljetter till Björn Skifs (uppskattat). Hon älskar tavlor och fina fina prydnadssaker, men det köper hon hela tiden själv. Så det känns inte så speciellt.

Tänkte på någon blombindningskurs eller så, men jag hittar ingen... (Göteborg). Hon har ont i händer och i rygg, men syr ändå gärna och sådant. Uppskattar verkligen min mamma (det gör vi både jag och syrran så klart) och om någon har något fint litet tips så vore det kanon!

Något som vi tänkte på som hon skulle gilla, var att vi alla skulle gå på restaurang, men det har vi inte råd till.. Och middagar hemma äter vi ändå ihop alla lite då och då...

Något tips någon? Tages tacksamt emot!
Lite mer om morsan, väldigt social, 63 år, älskar blommor (speciellt orkidéer). Pappa byggde henne just ett växthus, något tillbehör till det?

Tack på förhand! (om någon orkade lästa :))
Svar på tråden: Present till min mamma

ge henne o hennes vännina

Skrivet av  maria
ett present kort på afternoon tea på haga badet , Men ge ett till hennes vän med annars blir det inte av eller boka en dag åt dem
kostnad ca 400 st,
 

Hade inte varit dumt...

Skrivet av  Malin, Tilde & Nora
... men min mor hör till den typen som inte har några nära vänninor tyvärr... :(
 

gå du med då

Skrivet av  maria
varför inte men boka dag,,annars så ger hon dig det ,,,du vet ju mammor,,
 

Artiklar från Familjeliv