Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Tyvärr...

Skrivet av Lotta m. Lucas 011027
...så blir det inget syskon till Lucas denna gång.. Har varit på KK och fårr missfall konstaterat.
Vi ska försöka igen om ett par månader. Om det skulle bli missfall då igen, så är chanserna tyvärr mycket små att Lucas ska få ett biologiskt syskon.
Jag har ju endometrios som spökar, och har även ett utomkvedshavadeskap i bagaget..
Men den tiden den sorgen..
Svar på tråden: Tyvärr...

Tänker på er!

Skrivet av  Carina med Isabelle, Angelica & bf 28/12
Är så ledsen för er skull, har själv gått igenom två missfall så jag vet hur det känns.

Lycka till i framtiden!
 

Nej va trist

Skrivet av  Amanda med Viktor-02, Oscar&Hanna 18/5-04
hur långt gången var du?

Hoppas att det lyckas nästa gång.

kram

Amanda
 

Jag var i v.7 (imt)

Skrivet av  Lotta m. Lucas 011027
 

Så tråkigt...

Skrivet av  Annica m Carl o Gustav
..att det gick så. Hoppas verkligen det fungerar nästa gång. Håller tummar och tår för er. Kramar Annica
 

Neeej, beklagar...

Skrivet av  maria m. anna f. v.23+2
att det inte gick vägen den här gången. Hopppas verkligen att Lucas snart får ett syskon.
Styrkekramar
 

Nej...

Skrivet av  Hanna
vad tråkigt!!! Hoppas att det går vägen nästa gång...
 

en fråga till dig Hanna

Skrivet av  Hanna m Elin
såg att ditt barn också fick abstinens när det föddes. Min dotter fick det också pgr av min medicinering av kemiska opiater o morfin. Hur upplevde du det, och hur länge varade abstinensen?

Min dotter behövde bara ligga två veckor på neo för abstinens, och jag upplevde det väll inte som så fruktansvärt jobbigt då (hade ju liksom inget val....) men nu har jag däremot börjat fundera mycket över det och tycker att det är jobbigt....
 

Artiklar från Familjeliv