Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Första gången...

Skrivet av Jill med Elliot 29+4 020909
Hej alla och hej Therese!:)
Har varit här och kollat lägt en längre tid men nu är det första gången jag skriver. Har egentligen inget vettigt att komma med idag mer än att vi nu konstaterat att förkylningssässongen är här... trist men så är det. Trodde att det skulle bli bättre i år men det verkar inte så.

Sedan vill jag tala om att det är jag som är sekreteraren i 33:ans Föräldraförening som Therese skrev om tidigare. Jag kan upprepe det hon skrev om att vi gärna ser nya medlemmar. Det speciella med oss är att det inte är en ren prematurförening utan ALLA som haft barn på 33:an kan vara med. Finns det frågor eller annat som ni vill ska komma fram maila då till [email protected]

Ja det var allt för denna gång!

Therese, jag ringer på måndag!!

Svar på tråden: Första gången...

Hej Jill!

Skrivet av  Marie m Rasmus f030423 i vecka 26+6
Marie med Rasse här.
Visst är det är en bra sida.. Rasmus har börjat gå nu men det går stappligt men han kommer framåt i allafall.
Kanske syns på tisdag på mötet, men jag problem med barnvakt så vi får se om vi ses!!
Kram
 

Hej hopp!

Skrivet av  Therese m Simon -03 & snitt 6/10
Kul att du hittat hit nu, det är ett bra snack tycker jag!!

Håller med dig, förkylningstiderna är här med besked. Har suttit med Simon på barnakuten idag. Lämnat urinprov, blodprov och pratat med tre olika läkare. Inte blev vi nå klokare för det!!! Lille Simon har ju haft feber till och från nu ett bra tag, och man börjar ju undra vad 17 som är fel. Nu har han också gått ner nästan ett halvt kilo sen då han vägde som mest. Inte kul alls, jag är livrädd att han tex ska få en rejäl magsjuka, då finns det ju ingenting att ta av!!! Hemska tanke...

*Kram*