Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Livrädd

Skrivet av lite hemlis
Är gravid igen, nu kommer månader av ständig oro för att inte få gå tiden ut...
JAG VILL GÅ ÖVER, gärna 2 veckor om de så behövs...
:) näe men pust va jobbigt de kommer bli...
Svar på tråden: Livrädd

Förstår..

Skrivet av  Lillom
Verkligen din känsla!!

När jag blev gravid andra gången på riktigt, har råkat ut för missfall innan, så blev jag paniskt orolig :)

Dels därför att jag precis råkat ut för ett av mina missfall, dels för hur allt skulle gå, ville oxå helst gå över 2 veckor..:)

Men jag var nog för nervös tror jag, jag sprang till min gynläkare titt som tätt för att kolla läget i magen, jag var säkert där tre gånger innan jag ens hunnit upp i 12 veckor sen var jag där ett par gånger till, men allt såg jättebra ut hela tiden..

Fast iochförsig till mitt försvar har jag att jag började blöda i v. 9-10, fast det var inget med det, tur!!

Och nu har jag precis fått min lilla tjej som låg i magen och gjorde mamma orolig, fast 1 månad tidig var hon... Jag fick min första 2 månader förtidigt, så ett litet framsteg var det.
Henne fick jag ha hand om från början, hon slapp kuvös och hon kunde amma mig direkt, jätteduktig!!

Så lite för tidigt gjorde inget för mig, hon fick dock sola i två dygn, men jag hade henne fortfarande hos mig, vilket var skönt..

Har du barn sen innan som har kommit förtidigt?

 

Min..

Skrivet av  -Johanna m´2 och Liten-
äldsta är fullgången men minstningen milton kom i v 31+5... Så nu håller jag tummar o tår att allt går vägen med bebisen i magen och att jag får gå över tiden! =)