Sök på innehåll hos Allt för föraldrar

Anna med Oliver f. i vecka 25 +5

Skrivet av Anna
Skulle väldigt gärna vilja prata med er som är i samma situation. Vi har kommit hem nu men det har varit en lång tid på sjukhuset. Känns konstigt att vara hemma, fast oxå väldigt skönt. Nu kan man ju vara sig själv!!!!
Anna
Svar på tråden: Anna med Oliver f. i vecka 25 +5

Vad roligt!

Skrivet av  Hanna
Hej!
Vad skönt att ni äntligen har fått komma hem! Hur gammal är Oliver nu? Min dotter Elina är född i v. 33+0, så jag är inte riktigt i samma situation som du, men ville gärna skriva ändå. Elina är fem veckor nu och blev utskriven från sjukhuset igår. Vi har haft fördelen att få ha henne på hemvård i tre veckor. Fick ni den möjligheten?
 

Hanna...

Skrivet av  Hanna m S&A +bf 1/4
Hej Hanna.
Jag bara tänkte fråga en sak. Skulle du och jag kunna gå överens om olika nick tror du. Nu så skriver inte jag här jätte ofta men det händer så blir jag så förrvirrad av att vi har samma nick och samma namn *ler*. Sedan är ju våra barn födda i samma vecka också. Men om jag ändrar mitt nick till Hanna m S&A +bf 1/4, kanske du kan lägga till ngt på ditt också??? Så blir det lättare att skilja oss åt. Sedan tror jag att det finns en till Hanna som skriver här...ibland iaf.

Kul att ni har fått komma hem, vi stannade också i 5 v med äldste sonen innan vi blev utskrivna. Tänk vad lika det kan vara...
Lycka till i framtiden!!!

Kram
 

Hanna m S&A +bf 1/4

Skrivet av  Hanna med Elina
Visst, du har helt rätt. Jag ändrar!
 

Hej Anna!

Skrivet av  Lina m. Oskar v.25+2
Mitt namn är Lina. Vi har en liten Oskar som föddes i v.25+2 19/9-03.
Visst är det skönt att vara hemma, äntligen få rå om sin lille kille själv. Men det är ju oxå många tankar som dyker upp.
Idag är Oskar en glad kille med bus i blicken. Han äter inte själv så han fick knapp i juni. Han la syrgasen i augusti, så nu har vi fått en trådlös unge...
Välkommen hit.
Kram Lina
 

Artiklar från Familjeliv